» » عربستان 2- قرقیزستان 0/صعود شاگردان مانچینی به مرحله یک هشتم نهایی

همگام با جام ملت‌های فوتبال آسیا/دیدار بیست و چهارم

عربستان 2- قرقیزستان 0/صعود شاگردان مانچینی به مرحله یک هشتم نهایی

0
187
کد خبر: 1696
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم ملی فوتبال عربستان طی دومین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت های آسیا، موفق شد در مسابقه‌ای آسان با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم 9 نفره قرقیزستان عبور کرده و صعود خود به دور بعدی رقابت ها را قطعی کند.
نخستین اتفاق جدی بازی در همان دقیقه 9 رخ داد. جایی که بازیکن قرقیزستان با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد. پس از خطای خشن آکماتوف به روی سامی النجعی در پشت محوطه جریمه، داور ژاپنی ابتدا یک کارت زرد به این بازیکن نشان داد ولی پس از بازبینی صحنه، رنگ آن را به قرمز تغییر داد.
عربستان که با یک یار بیشتر موقعیت‌های خود را افزایش داده بود، در دقیقه 35 دروازه حریف را باز کرد. ابتدا شوت عبدالا له المالکی از پشت محوطه جریمه، به دیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت ارسال سعود عبدالحمید به روی دروازه، با ضربه چکشی محمد کنو وارد دروازه شد و سعودی ها به گل نخست بازی دست یافتند.
در ادامه یک یار دیگر از قرقیزستان اخراج شد تا این تیم 9 نفره به بازی ادامه دهد. در دقیقه 52 و پس از خطای خشن مرک کیمی برن به روی حسان التمبکتی، داور باز هم ابتدا این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد ولی پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را عوض کرد و این بازیکن با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.
عربستان برای رسیدن به گل دوم فرصت های متعددی را از دست داد که در یکی از این موقعیت‌ها، یک ارسال از سمت راست به روی دروازه بود که با ضربه سر محمد کنو به دیرک برخورد کرد و وارد دروازه قرقیزستان نشد.
سعودی‌ها سپس در دقیقه 84 به صورت اتفاقی موفق به گلزنی شدند. مختار علی در پشت محوطه جریمه توپ را به فیصل الغامدی سپرد و این بازیکن نیز با یک شوت، دروازه حریف را تهدید کرد که با اشتباه عجیب و غریب سنگربان قرقیزستان، این توپ وارد دروازه شد.
بدین ترتیب تیم ملی عربستان موفق شد با کسب ششمین امتیاز، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند. شاگردان مانچینی در بازی پایانی و برای حفظ صدرنشینی، به مصاف تایلند می روند.
 عربستان 2- قرقیزستان 0/صعود شاگردان مانچینی به مرحله یک هشتم نهایی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر