» » سپاهان اصفهان 2 – پیکان تهران 3/ الهلال استقلال پیکان نداره مورایس به همه می‌بازد

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

سپاهان اصفهان 2 – پیکان تهران 3/ الهلال استقلال پیکان نداره مورایس به همه می‌بازد

1
120
کد خبر: 1818
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم‌های فوتبال فولادمبارکه سپاهان و پیکان تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ایران با قضاوت حسین زمانی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان رضا عنایتی به پایان رسید.
در دقیقه ۳ بازی و در حالی که بازیکن پیکان با پاسی رو به عقب محمد ناصری را صاحب توپ کرد این دروازه‌بان قصد شروع مجدد بازی را داشت که توپ او به فرشاد احمدزاده برخورد کرد و مستقیماً وارد دروازه شد تا شاگردان مورایس خیلی زود از میهمان خود پیش بیافتند.
بازیکنان پیکان در دقیقه ۱۶ به سمت دروازه سپاهان حمله ور شدند و از جناح چپ تو به محمدحسین فلاح رسید و او در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که توپ پس از برخورد به پای سیاوش یزدانی از زیر دستان نیازمند رد شد و گل اول پیکان به ثمر رسید.
بازیکنان سپاهان پس از دریافت گل تساوی حملات خود روی دروازه پیکان را تشدید کردند و در دقیقه ۱۹ امید نورافکن با شوتی سرکش تیرک دروازه پیکان را به لرزه در آورد.
در دقایق پایانی نیمه اول شهریار مغانلو در موقعیت خوبی قرار داشت تا گل دوم را برای سپاهان به ثمر برساند اما با بی دقتی ضربه سر او را ناصری به راحتی در اختیار گرفت تا آه از نهاد سپاهانی‌ها بلند شود. در دقیقه ۴۳ هم مغانلو در مصافی تک به تک با ناصری قرار گرفت اما ضربه او به بیرون رفت تا این بازیکن در به ثمر رساندن گل دوم برای سپاهان ناکام بماند.
در دقیقه ۵+ ۴۵ باز هم پیکانی‌ها از سمت چپ حمله‌ای را به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند و باز هم محمدحسین فلاح در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که با اشتباه نیازمند، گل دوم برای پیکان به ثمر رسید.
پس از اینکه پیام نیازمند در نیمه اول نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، «ژوزه مورایس» در ابتدای نیمه دوم نیما میرزازاد را جاشین او کرد تا نخستین تعویض سپاهان در این بازی در خط دروازه باشد.
در دقیقه ۴۹ و در حالی که رو اشتباه «برایان دابو»، حامد پاکدل در آستانه تک به تک شدن با دروازه بان سپاهان را داشت، دابو با خطا این بازیکن را نقش بر زمین کرد و داور با کارت قرمز او را مستقیماً اخراج کرد.
پس از اخراج دابو و ۱۰ نفره شدن سپاهان، بازیکنان این تیم حالت هجومی خود را حفظ کردند و در دقیقه ۵۵ و روی ارسال رامین رضائیان از سمت راست، رضا اسدی با ضربه سر و روی دفع ناقص ناصری توانست گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.
در دقیقه ۶۰ برای پیکان کرنر شکل گرفت و در حالی که توپ از مدافعان و دروازه بان سپاهان رد شده بود به علی قربانی رسید اما این بازیکن نتوانست دروازه خالی را باز کند.
در دقیقه ۷۲ ناصری با ارسالی بلند علی قربانی را صاحب توپ می‌کند و این بازیکن با ضربه سر، حامد پاکدل را در موقعیت تک به تک با میرزازاد قرار داد اما ضربه این بازیکن را دروازه بان سپاهان مهار کرد و در ریباند و روی غفلت بازیکنان سپاهان علی قربانی با یک ضربه توانست گل سوم را برای پیکان به ثمر برساند.
پس از دریافت گل سوم توسط سپاهان، هواداران این تیم شعارهایی را علیه بازیکنان این تیم دادند.
در دقایق پایانی و پس از ورود هادی محمدی به زمین این بازیکن فرصت به ثمر رساندن گل سوم و تساوی را برای سپاهان داشت اما ضربه سر او را محمد ناصری به خوبی راهی کرنر کرد.
با این پیروزی پیکان ۱۷ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و تیم سپاهان هم با ۳۱ امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کرد. همچنین این نخستین پیروزی تیم پیکان تحت هدایت رضا عنایتی بود.
 سپاهان اصفهان 2 – پیکان تهران 3/ الهلال استقلال پیکان نداره مورایس به همه می‌بازد

نظرات

User Avatar
  • franhitjab
  • در تاریخ : 18 اسفند 1402 20:13

билеты на самолет прямой рейс


<a href="https://aviacomfort.ru/ ">
купить прямой билет на самолет</a>

https://aviacomfort.ru/
[reply]پاسخ[/reply]
  • 0
[rating-type-4]
  • {dislikes}
  • {likes}
[/rating-type-4]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر