» » قیمت استقلال 1800 میلیارد تومان

قیمت استقلال 1800 میلیارد تومان

1
187
کد خبر: 1848
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، در حالی که کمتر از یک هفته تا مهلت مقرر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تفکیک مالکیت پرسپولیس و استقلال باقی‌مانده، سازمان خصوصی‎سازی در همکاری با فرابورس، شرایط فروش باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران را نیز اعلام کرده است.
نکته مهم اینکه شرایط پرسپولیس و استقلال به صورت کاملا یکسان خواهد بود و خریداران آنها باید حداقل 20 درصد از مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنند و برای باقیمانده می‌توانند تا شش سال بعدی چک بدهند.
همچنین خریدار باشگاه استقلال نیز موظف است که بدهی معوقه و دستمزد اعضای تیم را پرداخت کرده و این باشگاه را از زیان انباشته خارج کند و در غیر این صورت امکان بازگشت مالکیت به وزارت ورزش و جوانان وجود خواهد داشت.
بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی، 51 درصد از سهام باشگاه استقلال با رقمی در حدود 1800 میلیارد تومان به فروش خواهد رسید که البته در صورت فروش قسطی این رقم با سود سالیانه 23 درصد اعمال خواهد شد.
این قیمت حدود 300 میلیارد کمتر از باشگاه پرسپولیس است که نشان می‌دهد مجموع سهام پرسپولیس و استقلال حدود 600 میلیارد تومان تفاوت قیمت دارد و از این نظر باشگاه پرسپولیس گران‌تر قیمت‌گذاری شده است.
نکته مهم اینکه پیش از این بانک تجارت به عنوان کارگزار فروش استقلال اعلام شده بود اما حالا بانک صنعت و معدن این وظیفه را برعهده خواهد داشت.
نکته دیگر اینکه زمان فروش سهام باشگاه استقلال 21 فروردین ماه 1403 اعلام شده که یک هفته بعد از عرضه سهام پرسپولیس است، اما در نهایت با توجه به فروش باشگاه پرسپولیس و تفکیک مالکیت دو تیم، به زعم وزارت ورزش مشکلی برای مجوز حرفه‌ای دو باشگاه وجود نخواهد داشت.
گفته می‌شود بانک تجارت برای خرید سهام استقلال با وزارت و سازمان به توافق رسیده و احتمالا در روزهای آینده این معامله انجام خواهد شد.
قیمت استقلال 1800 میلیارد تومان

نظرات

User Avatar
  • KguaooMut
  • در تاریخ : 7 فروردین 1403 19:26
I was really itching to tails of some wager some money on some sports matches that are episode above-board now. I wanted to let you guys be familiar with that I did spot what I weigh to be the kindest plat in the USA.
If you fall short of to get in on the exertion, authenticate it out of the closet: online casino real money
[reply]پاسخ[/reply]
  • 0
[rating-type-4]
  • {dislikes}
  • {likes}
[/rating-type-4]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر