» » بازسازی و نوسازی مجموعه بولینگ صفه اصفهان پس از ۱۶ سال

بازسازی و نوسازی مجموعه بولینگ صفه اصفهان پس از ۱۶ سال

0
87
کد خبر: 1887
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، پروژه مجموعه بزرگ بولینگ صفه اصفهان با حضور قاسم زاده شهردار کلانشهر اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر، صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان، ساکت مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی شامگاه دیروز با حضور مردم شریف اصفهان بازسازی و نوسازی گردید.
امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در حاشیه افتتاحیه پروژه مجموعه بولینگ صفه با اشاره به اجرای پروژه زیباسازی، عمرانی و زیرساختی مجموعه تفریحی بولینگ صفه اظهار داشت: این مجموعه سال ۱۳۷۸ تأسیس شد و پروژه عمرانی زیرساختی و زیباسازی آن در مساحتی بالغ‌ بر ۸۰۰ متر مربع از دی ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این پروژه ششم فروردین سال جاری به پایان و بهره‌برداری رسید، افزود: در این پروژه پس از ۱۰ سال قطعات و تأسیسات موتورخانه اصلاح شد و بخش فنی مجموعه ارتقا پیدا کرد، همچنین رنگ‌آمیزی تمام سطوح موتورخانه به مساحت ۲۰۰ متر مربع و خاک‌برداری به وزن هفت تُن از جمله اقدامات شاخص عمرانی انجام شده در این پروژه به‌شمار می‌رود.
امیرحسین صمدانی ضمن تقدیر از اقدام جهادی شرکت توسعه سیاحتی ورزشی سپاهان و در رأس آن شهرداری اصفهان تصریح کرد: خریداری اپروچ و تعویض آن برای نخستین‌بار پس از تأسیس مجموعه، اجرای موکت تخصصی برای پوشش محیطی، انجام ۱۸۰ متر مربع فضاسازی محیطی، تهیه و اجرای کناف دکوراتیو در سقف و دیواره‌های سالن بولینگ، بازسازی سازه مجموعه و زیرساخت‌ها از دیگر اقدامات شاخص انجام شده در اجرای این پروژه تفریحی و ورزشی بوده است.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه بولینگ صفه ظرفیت میزبانی از رقابت‌های ملی و بین‌المللی را دارد، گفت: با اجرای این طرح، این مجموعه تفریحی و ورزشی پس از ۱۶ سال به‌طور کامل ارتقا پیدا کرد، همچنین در این پروژه ارتقای الگوی خدمت‌رسانی در مجتمع گردشگری صفه و همسان‌سازی استاندارد محیط با الگوی بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر موارد زیرساختی، فاضلاب مجموعه بولینگ صفه با مشکلاتی همراه و موجب نارضایتی گردشگران و مشتریان این مجموعه شده بود که در این پروژه اصلاح این معضل در دستور کار قرار گرفت و به‌طور کامل برطرف شد.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان در پایان با اشاره به اقدامات ماندگار و تحول آفرین در این دوره‌ فعالیتی هیات استان گفت: هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان به معنای واقعی کلمه کلید واژه (مامی‌توانیم) را در ورزش‌های زیر مجموعه طنین انداز کرد و این مجموعه تحت پوشش را سال‌ها به جلو انداخت تا عقب ماندگی‌های گذشته از ذهن همگان پاک گردد.
بازسازی و نوسازی مجموعه بولینگ صفه اصفهان پس از ۱۶ سال
بازسازی و نوسازی مجموعه بولینگ صفه اصفهان پس از ۱۶ سال
بازسازی و نوسازی مجموعه بولینگ صفه اصفهان پس از ۱۶ سال
بازسازی و نوسازی مجموعه بولینگ صفه اصفهان پس از ۱۶ سال

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر