» » شهردار اصفهان: تماشاگران در آینده با مترو به ورزشگاه نقش جهان می روند

شهردار اصفهان: تماشاگران در آینده با مترو به ورزشگاه نقش جهان می روند

0
1897
کد خبر: 371
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از روزنامه نسل فردا، روز جمعه 22 دیماه دربی فوتبال اصفهان با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر پر تماشاگرترین دربی لیگ برتر هفدهم در خارج از پایتخت لقب گرفت. آن چیزی که اطراف ورزشگاه نقش جهان به چشم آمد ترافیک سنگین وسایل نقلیه بود که قصد ورود به پارکینگ ها را داشتند، بدون شک اگر تماشاگران از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند شاهد اینگونه ترافیک اطراف ورزشگاه نخواهیم بود و متروی شهری بهترین وسیله برای انتقال فوتبال دوستان محسوب می شود، به همین منظور خبرنگار ما با قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان پیرامون اینکه آیا خط مترویی برای ورزشگاه نقش جهان در نظر گرفته اند یا نه، گفتگویی انجام داده که نوروزی با مشورت با برخی از کارشناسان متروی شهری اظهار داشت: قرار است خط سوم مترو از شهرک امیرحمزه به سمت میدان لاله بیاید و از میدان لاله نیز به ورزشگاه نقش جهان می رسد که پروژه بزرگی است و در زمان بهره برداری فوتبال دوستان اصفهانی به راحتی می توانند به ورزشگاه نقش جهان بروند.
وی تصریح کرد: تا افتتاح نهایی این خط تصمیم بر این داریم برای علاقمندان فوتبال اصفهان در بازی های حساس و پر تماشاگر، اتوبوس شهری در اختیار مردم ورزش دوست قرار دهیم تا از ترافیک و حتی آلودگی هوا جلوگیری شود.
نوروزی پیرامون شایعات تعطیلی ایستگاه های دوچرخه در شهر اصفهان گفت: یکی از آرزویهای مدیریت شهری این است که شهر پر از دوچرخه شود و تمامی اتوبوس‌ها گازی و تاکسی‌ها هیبریدی شود، در این راستا هیچ دستوری مبنی بر تعطیلی ایستگاه‌های دوچرخه داده نشده است.
وی افزود: اما به گفته معاون حمل و نقل شهرداری برخی از ایستگاه ها بهره وری لازم را نداشته و از این رو تعطیل شده‌اند، البته اصفهان زیرساخت‌های لازم را برای توسعه دوچرخه سواری ندارد و امنیت لازمه، دوچرخه سواری است، در کنار این مهم باید فرهنگ دوچرخه سواری هم توسعه یابد که امید است همه افراد از محل مترو بتوانند از دوچرخه استفاده کنند.
شهردار اصفهان سیاست مدیریتی خود در اصفهان را حمایت از مناطق محروم دانست و بیان داشت: روز پنجم دیماه امسال در منطقه 12، در محله امیرالمومنین(ع) ملک شهر که منطقه محروم به حساب می آید، مجموعه ورزشی بسیار خوبی را برای مردم این منطقه افتتاح نمودیم و هفته گذشته نیز بازدیدی از یک مکان علمی تفریحی در منطقه 15 داشتیم که به زودی به بهره برداری می رسد، امیدواریم با ایجاد چنین فضاهایی در مناطق محروم شعار ما که همان حمایت از مناطق محروم است محقق شود.
وی در مورد اجاره بهای سانس های فضاهای ورزشی در سال 1397 اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است، اما اگر توان مالی شهرداری در سال 97 خوب بود افزایش اجراء بهاء سانس های فضاهای ورزشی را نخواهیم داشت.
قدرت الله نوروزی پیرامون حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی گفت: در ورزش قهرمانی زیرساخت ها را کمک می کنیم ولی در مورد ورزش همگانی باید گفت که خودمان ساز و کاری داریم و در این زمینه فعالیت می کنیم، تعامل شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان استان مطلوب است و باز هم باید این تعامل و همکاری را ارتقاء دهیم.
شهردار اصفهان در پایان پیرامون فعالیت های ورزشی شهرداری در دهه مبارک فجر بیان داشت: دهه مبارک فجر باید روزهای سرشار از شادی و نشاط باشد، ورزش هم یکی از ابزارهای شادی آفرین است و امیدوارم در این ایام ورزش همگانی را بیشتر رونق و ترویج دهیم.
گفتگو:پژمان سلطانی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر