» » علی قاسمی: برای ورزش همگانی قله تعریف نشده است

علی قاسمی: برای ورزش همگانی قله تعریف نشده است

0
1948
کد خبر: 128
به گزارش سایت خبری موج ورزش، علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان صبح سه‌شنبه در نشست خبری سازمان ورزش شهرداری اصفهان که در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برگزار شد، با تبریک اعیاد ربیع الثانی و سال نو میلادی اظهار داشت: بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، ورزش و تربیت بدنی جزء عملی تعلیم و تربیت است. مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «محیط ورزش کشور ما باید محیطی معنوی، آکنده از پهلوانی و جوانمردی، تقوا و پاکدامنی، پارسایی و درخشندگی‌های اخلاقی باشد و انعکاس نورانیت خود را به تمام اقشار کشور بتاباند.»
وی افزود: این سخنان پیام بسیار بزرگی برای متولیان و برنامه‌ریزان ورزش کشور به خصوص ورزش استان اصفهان و همچنین دست اندرکاران سازمان ورزش شهرداری اصفهان است و امیدوارم با عمل به رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب، ورزش را در چارچوب مسائل دینی و انقلابی به پیش ببریم.
قاسمی گفت: از رسانه‌ها درخواست دارم ما را در راه توسعه ورزش همگانی و ورزش شهروندی یاری کنند و مطمئن هستم بدون حمایت مستمر و به‌موقع اصحاب رسانه به توفیقی دست نخواهیم یافت چون رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، یار طلایی و همیشگی ورزش قلمداد می‌شوند.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان ادامه داد: متأسفانه در رسانه‌ها به ورزش همگانی آنطور که باید و شاید پرداخته نمی‌شود که دلایل خاص خود را دارد. از رسانه‌های اصفهان تقاضا می‌کنم نقد کردن ما را فراموش نکنند تا بتوانیم در راه رفع مشکلات گام‌های اساسی‌تری برداریم.
وی هدف اصلی سازمان ورزش را توسعه ورزش همگانی دانست و اظهار داشت: در شرایط موجود در برنامه 1400 تکلیف سازمان توسعه ورزش همگانی است، و اگر بخواهیم در بحث حرفه ایی ورود کنیم با ضوابط و تفکرات خودمان وارد می شویم، و با تدوین برنامه مشخص اعضای شورای شهر را مجاب کنیم که به طور معقولانه و منطقی در این بحث ورود کنیم.
علی قاسمی در مورد احداث زمین های ساحلی در کنار زاینده رود گفت: در این زمینه فرصت خوبی را تا به الان از دست داده ایم، و این پیشنهاد خوبی می باشد و قابل بررسی است که در سواحل زاینده رود زمین های ورزشی ساحلی را احداث کنیم که در این زمینه باید با شهرداری های مناطق مورد نظر همکاری داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: در شهر اصفهان نزدیک به 8 تا 12 درصد ورزش می کنند که در چشم انداز 1400 قصد داریم این آمار را به 50 درصد برسانیم که کار بسیار سختی است اما با توسعه ورزش در محلات، در بین اقشار و خانواده ها می توان به این مهم رسید.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان تصریح کرد: نام المپیاد مسئولیت آور می باشد که با تغییر این نام ورزش برای محلات به یک یا دو ماه اختصاص نمی یابد بلکه قصد داریم در طول سال حداقل 9 ماه همه را با ورزش درگیر کنیم و ورزش همگانی تنها اختصاص به پیاده روی نخواهد داشت و حتی رشته دوچرخه سواری به سبک و سیاق تیمی فعالیت خواهد کرد، در ورزش همگانی قله تعریف نشده است و قله ورزش همانی را در محلات تعریف خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: از مردم اصفهان می خواهم که مشارکت حداکثری در برنامه های ورزشی سازمان داشته باشند تا پیامی برای مسئولین ورزش استان و کشور باشد و خوده مردم سهم عمده ایی در ارتقاء ورزش محلات کشور داشته باشند.
علی قاسمی: برای ورزش همگانی قله تعریف نشده است
علی قاسمی: برای ورزش همگانی قله تعریف نشده است
علی قاسمی: برای ورزش همگانی قله تعریف نشده است
علی قاسمی: برای ورزش همگانی قله تعریف نشده است

@MOJVARZESH

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر