» » در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

0
1779
کد خبر: 420
به گزارش سایت موج ورزش، گروه 20 نفره کوهنوردان خمینی شهری به سرپرستی حمید حاج باقری به قله لا اله الا لله شهرستان نجف آباد صعود کرد.
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

دریافت تندیس مقاله برتر توسط کوهنورد خمینی شهری
تندیس مقاله برتر با موضوع اهمیت ورزش کوهنوردی با نگاهی به دیدگاه قرآن کریم در مورد کوه ها به مصطفی عموسلطانی کوهنورد خمینی شهری تعلق گرفت.
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

جشنواره هندبال پاسداشت هفته فرهنگی خمینی شهر
چهارمین دوره جشنواره هندبال جام جوانه ها پاسداشت هفته فرهنگی خمینی شهر ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با شرکت‌ 12 تیم از مدارس پسرانه و 10 تیم از مدارس دخترانه از روز یکشنبه 6 اسفندماه در سالن مالک اشتر آموزش وپرورش آغاز و تا روز چهارشنبه 9 اسفند ماه ‌ادامه‌ خواهد داشت‌ و در روز پنج شنبه صبح در مراسم اختتامیه باشکوهی با اجرای برنامه هایی شاد، رژه تیم ها و اهدا مدال و هدایایی به تمامی تیم های شرکت کننده با حضور مدعوین و مسئولین محترم شهر و اولیا شرکت کنندگان پایان‌ خواهد پذیرفت‌.
مجتبی میردامادی رئیس هیات هندبال شهرستان خمینی شهر در اهمیت برگزاری این چنین جشنواره هایی گفت: برگزاری‌ این جشنواره نقش مهمی در شناساندن هندبال به علاقمندان و کشف مستعدین این رشته‌ ورزشی دارد و با برنامه ریزی برای آینده ایشان‌ و ساختن زیر بنا و ریشه ای مستحکم در هندبال شهر بسیار مؤثر خواهد بود و در ضمن امیدوار هستم‌ با برگزاری جشنواره هندبال در هفته فرهنگی خمینی شهر هیات هندبال توانسته باشد گامی مؤثر در پاسداشت آن داشته و در سرافرازی شهر عزیزمان نقش مفیدی اجرا نماید.
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

گلزنی بازیکن خمینی شهر در فینال فوتبال پیشکسوتان اصفهان
ورزشگاه نوستالژیک تختی اصفهان روز شنبه گذشته میزبان جدال مو نقره‌ای‌های فوتبال اصفهان در قالب تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در دیدار فینال مسابقات پیشکسوتان اصفهان بود.
خسرو رامفر، رضا اکبری، امیر فولادگر، حمید معماریان، احمد باغبانباشی، حمید نجمی، غلام روئین‌تن، محسن سجادیه، منصور ابراهیم‌زاده، حسین طلاکش و عباس سروری بازیکنان ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان در این دیدار بودند که با هدایت امیرحسین شاهزیدی به میدان آمده بودند. ذوب‌آهن نیز با سرمربیگری اکبر دادفرنیا و با ترکیب اولیه مهران خروشی، اسماعیل صفوی، بابک هاشمی، سعید آذری، حسین نایب آقایی، علی‌اکبر دهقان، حسن استکی، مجید لک، شهریار شریفی، اصغر عنوانی و اصغر فصیح نیا به مصاف سپاهان رفت.
این پیشکسوتان ذوب‌آهن بودند که ابتدا به گل رسیدند و نیمه نخست را با تک گل دقیقه ۳۲ بابک هاشمی به سود خود به پایان رساندند. البته این پایان کار نبود و سپاهان در دقیقه ۸۸ و توسط ولی‌الله طاهران بازیکن خمینی شهری خود کار را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان وقت قانونی پابرجا ماند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.
در ضربات پنالتی، ذوب‌آهن به پیروزی سه بر دو رسید و در مجموع با پیروزی، چهار بر سه جام قهرمانی مسابقات فوتبال پیشکسوتان اصفهان را بالای سر برد.
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

نایب قهرمانی درچه در پیلاتس استان اصفهان
اولین دوره مسابقات پیلاتس بانوان استان اصفهان در سالن چند منظوره امیریه اصفهان با حضور 194 شرکت کننده برگزار شد که تیم پاتریس اصفهان به مقام نخست دست یافت، تیم درچه به مقام نایب قهرمانی رسید و نجف آباد عنوان سومی را کسب نمود.
اعضای تیم درچه را سحر بهاری،افسانه براتی و فاطمه جزینی از باشگاه قهرمانان، اکرم براتی و بهناز محمدی از باشگاه شهید اسکندری، مهسا ترکیان از باشگاه شهدای ولاشان و مائده اسحقیان از باشگاه شهدای احمدآباد تشکیل دادند.
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

برگزاری مسابقات پومسه شهرستان خمینی شهر
مسابقات پومسه شهرستان خمینی شهر با حضور ۸۰ نفر در کلیه رده های سنی به میزبانی سالن شاهین برگزار شد که باشگاه شهدای جوی آباد به مقام قهرمانی رسید، باشگاه قدس در رده دوم ایستاد و باشگاه فاطمیه به مقام سومی بسنده کرد.
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

پینگ پنگ باز خمینی شهری در صدر بانوان کشور
پس از انجام دو روز رقابت مرحله اول لیگ برتر بانوان کشور با صدرنشینی نامی نو نماینده استان اصفهان به پایان رسید، نامی نو در آخرین بازی این مرحله موفق شد تیم جوان سولدوش را با شکست جالب ۵-۱ مواجه نماید تا علیرغم برابری امتیاز این دو تیم در عدد ۱۰ ولی به لطف پیروزی شیرین رو در رو، در صدر مرحله اول لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور قرار بگیرد. گفتنی است مائده مهرابی پینگ پنگ باز خمینی شهری یکی از بازیکنان تیم نامی نو محسوب می شود.
سولدوش در جایگاه دوم و تیم های مناطق نفتخیز جنوب و رشد ایرانیان هر دو تیم با ۸ امتیاز به دلیل پیروزی مناطق نفت خیز ، درجایگاه های سوم و چهارم قرار گرفتند .
مرحله دوم و نهایی این مسابقات در تاریخ های ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در آکادمی تنیس روی میز تهران برگزار و تیم های برتر این دوره از مسابقات پس از یک دوره مسابقات رو در روی دیگر و در مجموع امتیازات ، جهت قرار گرفتن بر روی سکوی سه گانه قهرمانی تعیین می شوند .
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

اسکی بازان خمینی شهری در پیست فریدونشهر
اسکی بازان خمینی شهری به مدرسی علیرضا بلال رئیس هیات اسکی این شهرستان در پیست فریدونشهر آموزش اسکی آلپاین و اسنوبرد دیدند.
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

اعزام آسمانخراش های خمینی شهری به اهواز
تیم بسکتبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری خمینی شهر جهت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ نوجوانان باشگاه های کشور فردا سه شنبه هشتم اسفندماه عازم اهواز می شود.این مسابقات که با شرکت 32 تیم برگزار گردید.
در پیچ و خم ورزش شهرستان خمینی شهر

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر