» » پیشکسوت رشته کیک بوکسینگ: خطر فوتبال از کیک بوکسینگ بیشتر است

پیشکسوت رشته کیک بوکسینگ: خطر فوتبال از کیک بوکسینگ بیشتر است

0
1279
کد خبر: 857
به گزارش موج ورزش، ورزش کیک‌بوکسینگ که ورزش رزمی محسوب می شود، ترکیبی از رشته‌های تکواندو، کاراته و بوکس است. از تولد این رشته ورزشی نزدیک به ۴۳ سال می‌گذرد. خبرنگار ما به سراغ یکی از مربیان نخبه و پیشکسوت این رشته رفته و سئوالاتی را پیرامون کیک بوکسینگ از آیت الله افشاری پرسید، افشاری 41 ساله که اهل سمیرم می باشد، صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد.
وی گفت: فعالیت ورزشی خود را در این رشته نزدیک به 20 سال آغاز نمودم و مدال های رنگارنگی را در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی کسب نمودم که می توان به طلای مسابقات باکو آذربایجان، گرجستان و ... اشاره کرد، همچنین دارای حکم بادیگاردی از کشور ترکیه نیز هستم.
آیت الله افشاری ادامه داد: زیر نظر برادران آهنی سعید و محسن رشته کیک بوکسینگ را آغاز کردم و اکنون در کسوت مربیگری در چند دوره به عنوان مربی نخبه سال در کشور شدم که جای تشکر از مربیان خود دارم.
پیشکسوت کیک بوکسینگ استان اصفهان پیرامون توسعه این رشته در کشور گفت: این رشته بسیار خوب و جذاب است، برای رشد و توسعه کیک بوکسینگ باید برنامه ریزی بیشتری انجام شود و به نوعی هزینه بندی انجام گیرد، چراکه ما هر مسابقه را با جذب اسپانسر و یا با هزینه‌های شخصی برگزار می‌کنیم، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان بیشتر روی این رشته سرمایه‌گذاری کند.
وی تصریح کرد: کیک بوکسینگ ایران در سطح بین المللی با وجود قهرمانان جهان جایگاه خوبی دارد، اما متاسفانه در ایران به این رشته اهمیت نمی دهند، چراکه می‌گویند که این رشته خطرناک است.
آیت الله افشاری درباره خطرات رشته کیک بوکسینگ گفت: هر ورزشی خطرات خود را دارد، ولی من خطر کیک بوکسینگ را کمتر از فوتبال می‌دانم چراکه اکثر فوتبالیست ها از ناحیه زانو و کشاله ران دچار مصدومیت شدیدی می‌شوند ولی خوشبختانه در ورزش ما هر کسی آسیب ببیند خیلی زود مداوا و به میادین بر می گردد.
پیشکسوت کیک بوکسینگ استان اصفهان ادامه داد: این رشته با پا، دست و مشت انجام می شود و هرکسی که بوکس و تکواندو را انجام می دهد به راحتی می تواند به ورزش کیک بوکسینگ ورود کند.
وی در پایان ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: یک قدردانی از مسئولین بانک سامان دارم که حامی ورزش در رشته های مختلف همچون والیبال، فوتبال و رشته های رزمی می باشند و بنده نیز مورد حمایت قرار دادند.
خبرنگار: پژمان سلطانی
پیشکسوت رشته کیک بوکسینگ: خطر فوتبال از کیک بوکسینگ بیشتر است
پیشکسوت رشته کیک بوکسینگ: خطر فوتبال از کیک بوکسینگ بیشتر است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر