» » هادی ساعی در دیدار با سید محمد طباطبایی: اصفهان، استان پایلوت تکواندو مرکز کشور است

هادی ساعی در دیدار با سید محمد طباطبایی: اصفهان، استان پایلوت تکواندو مرکز کشور است

0
5177
کد خبر: 998
به گزارش موج ورزش، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به اصفهان سفر کرد که با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با سید محمد طباطبایی مدیرکل این اداره دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه پیرامون پتانسیل تکواندو استان اصفهان در تیم‌های ملی و لیگ‌های کشور و مسابقات برون مرزی، برگزاری اردوهای تیم ملی به میزبانی استان اصفهان و ارتقای سطح امکانات و حمایت‌ها از ظرفیت‌های تکواندو این استان بحث و تبادل نظر شد.
رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: هیات تکواندو استان اصفهان را حمایت خواهیم کرد و تمام تلاش خود را می کنیم که تکواندوکاران اصفهانی همچون گذشته در لیگ برای این استان به میدان بروند.
هادی ساعی با اشاره سفر به اصفهان اظهار داشت: بنده اینجا هستم تا بگویم که استان اصفهان برای فدراسیون تکواندو بسیار مهم است، تلاش خود را مضاعف می کنیم که مسئولین هیات تکواندو استان اصفهان را همراهی نمائیم تا پتانسیل بالای این استان در راستای اهداف ما بهره ببریم.
وی افزود: مسئولین هیات تکواندو استان اصفهان باید بحث استعدادیابی و نخبه‌پروری را مدنظر قرار دهند و از ظرفیت‌های شهرستان‌ها در راستای تکواندو استان و کشور استفاده کنند.
هادی ساعی با بیان اینکه اصفهان استان پایلوت تکواندو مرکز کشور است، تاکید کرد: با توجه به پتانسیلی که اصفهان دارد، می‌توان از این استان مربیانی را برای دیگر استان‌ها فرستاد تا آنها نیز بتوانند در را توسعه ورزش تکواندو ساعی باشند، استان‌های همجوار باید از ظرفیت و دانش علمی موجود استان اصفهان بهره ببرند.
رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: تکواندوکاران خوبی در دو بخش آقایان و بانوان در استان اصفهان داریم که حتی این استان می‌تواند نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی باشد، با توجه به حضور ملی پوشان اصفهانی سعی بر این داریم که اردوهای ملی را در اصفهان برگزار کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با حضور شهرام الله آبادی در راس هیات تکواندو استان اصفهان شاهد جو آرامی در این رشته هستیم و این رشته در دور افتاده‌ترین روستای استان پویا و زنده است که جای خوشحالی دارد.
سید محمد طباطبایی خطاب به رئیس فدراسیون تکواندو گفت: اصفهان آماده است میزبان رویدادهای ملی، بین المللی و اردوهای مختلف تیم ملی تکواندو باشد و فدراسیون می‌تواند از امکانات این استان در راه توسعه ورزش تکواندو استفاده نماید.
وی در پایان تصریح کرد: ظرفیت و پتانسیل مطلوبی در استان اصفهان وجود دارد تا یکی از بزرگترین و مجهزترین خانه‌های تخصصی تکواندو کشور را در مرکز استان احداث نماییم.
گفتنی است در این نشست حمید جمالی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین عباسی رئیس مجامع و امور استان‌های فدراسیون تکواندو، شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو، جواد ابن یمین دبیر هیات تکواندو استان اصفهان حضور داشتند.
هادی ساعی در دیدار با سید محمد طباطبایی: اصفهان، استان پایلوت تکواندو مرکز کشور است
هادی ساعی در دیدار با سید محمد طباطبایی: اصفهان، استان پایلوت تکواندو مرکز کشور است
هادی ساعی در دیدار با سید محمد طباطبایی: اصفهان، استان پایلوت تکواندو مرکز کشور است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر