» » سومی صنعت آب و برق اصفهان در فوتسال وزارت نیروی کشور

سومی صنعت آب و برق اصفهان در فوتسال وزارت نیروی کشور

0
2237
کد خبر: 109
به گزارش خبری سایت موج ورزش، در فینال دهمین دوره مسابقات فوتسال وزارت نیرو، تیم برق منطقه ای خراسان رضوی با نتیجه 3 بر 1 برق منطقه ای مازندران را در ضربات پنالتی شکست داد، این دو تیم در وقت قانونی به نتیجه یک بر یک رسیدند.در دیدار رده بندی نیز صنعت آب و برق اصفهان با حساب 3 بر یک از سد صنعت آب و برق گیلان گذشت و عنوان سومی را از آن خود کرد.
مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و علی نصرآبادی رئیس انجمن فوتسال وزارت نیروی کشورد برگزار شد.
علی نصرآبادی ضمن تشکر ویژه از میزبانی خوب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گزارشی پیرامون برگزاری این رقابت ها ارائه داد و افزود: امسال در دهمین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهدای صنعت آب و برق، بیش از 80 درصد افزایش تیم داریم یعنی اصفهان میزبان 44 تیم و 600 ورزشکار بود.
وی ادامه داد: این 44 تیم در 8 گروه 4 تیمی و 4 گروه سه تیمی با هم در دور مقدماتی رقابت می کنند و 32 تیم به مرحله حذفی صعود می کنند و مرحله حذفی روز یکشنبه نهم آبان ماه آغاز شد.
نصر آبادی اظهار داشت: این رقابت ها از روز ششم آبان ماه در سالن های باران، پردیس و آب منطقه ایی آغاز شد و امروز چهارشنبه 12آبان ماه با برگزاری مسابقه رده بندی و فینال در سالن باران به پایان رسید.
وی در پایان گفت: در جلسه اولی که پیرامون این رقابت ها با هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان داشتیم وی گفت میزبانی نمی گیریم مگر اینکه بهترین میزبان استان های دیگر باشیم، که اینگونه شد و اصفهان بهترین میزبانی را رقم زد.
در ادامه مالک حسین زاده گفت: حضور 44 تیم در مسابقات وزارت نیرو قابل توجه بود که اصفهان از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار کرد و مسابقاتی رقم زد که در شان وزارت نیرو می باشد.
حسین زاده در ادامه گفت: تیم قهرمان با تیم آخر برای ما فرقی ندارد و هدف حضور در این رقابت ها است.
وی در پایان گفت: یکی از جذاب ترین و تاریخی ترین رشته ها در بین کارمندان وزارت نیرو فوتسال می باشد که اصفهان به بهترین نحو انجام داد.
وی در پایان از هاشم امینی، علی نصرآبادی مسئول ورزش وزارت نیرو و محسن پوریامهر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آبفا و دیگر دست اندرکاران به دلیل برگزاری مسابقات در سطح بالا تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است حسین منصوری از برق منطقه ای آذربایجان با به ثمر رساندن 10 گل به عنوان آقای گلی این رقابت ها لقب گرفت و کاپ اخلاق به تیم برق منطقه ای مازندران تعلق گرفت.
سومی صنعت آب و برق اصفهان در فوتسال وزارت نیروی کشور
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر