» » نصرآبادی:هدف اصلی وزارت نیرو ترویج و توسعه ورزش همگانی است

نصرآبادی:هدف اصلی وزارت نیرو ترویج و توسعه ورزش همگانی است

0
1722
کد خبر: 106
به گزارش سایت خبری موج ورزش، علی نصرآبادی رئیس انجمن فوتسال وزارت نیروی کشور با بیان این مطلب گفت: در استان البرز 26تیم در مسابقات فوتسال وزارت نیرو شرکت کردند و امسال در دهمین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهدای صنعت آب و برق، بیش از 80 درصد افزایش تیم داریم یعنی اصفهان میزبان 44 تیم و 600 ورزشکار می باشد.
وی ادامه داد: این 44 تیم در 8 گروه 4 تیمی و 4 گروه سه تیمی با هم در دور مقدماتی رقابت می کنند و 32 تیم به مرحله حذفی صعود می کنند و مرحله حذفی روز یکشنبه نهم آبان ماه آغاز می شود.
نصر آبادی پیرامون زمان این مسابقات اظهار داشت: این رقابت ها از روز ششم آبان ماه در سالن های باران، پردیس و آب منطقه ایی آغاز شد و روز چهارشنبه 12آبان ماه ساعت 10 صبح با برگزاری مسابقه فینال در سالن باران به پایان می رسد.
نصرآبادی پیرامون تقویم ورزشی وزارت نیرو گفت: این وزارتخانه 23 برنامه ورزشی برای همکاران دارد که 11برنامه ویژه بانوان و 12 برنامه در رشته های مختلف ویژه آقایان در طول سال برگزار می کند، فوتسال نیز یکی از رشته هایی است که وزارت نیرو نگاه ویژه ایی به آن دارد.
رئیس انجمن فوتسال وزارت نیرو تصریح کرد: در بخش فوتسال ما دو رده سنی داریم، رده سنی پیشکسوتان که در خردادماه با حضور 26 تیم به میزبانی شرکت آبفای اردبیل برگزار شد و در رده سنی آزاد اکنون میهمان اصفهان هستیم.
وی در مورد انتخاب اصفهان به عنوان میزبان بیان داشت: در اسفندماه هر سال پیرامون میزبان برنامه های ورزشی سال آینده طبق ارزیابی ظرفیت های استان ها تصمیم گیری می شود و میزبان رشته های ورزشی انتخاب می شوند.
نصرآبادی افزود: محل اسکان تیم های حاضر در اصفهان، هتل های مدرس، ماهان، سفیر و اصفهان می باشد.
وی ادامه داد: به تیم های اول تا سوم مسابقات فوتسال حکم، مدال و جوائز نقدی اهداء می شود، آقای گلی نیز مطرح می باشد و مهمتر از این ها که وزارت تاکید به خصوصی روی آن دارد کاپ اخلاق است که با توجه به ارزیابی رفتار ورزشکاران، مربیان و سرپرستان به یک تیم اختصاص پیدا می کند.
نصرآبادی پیرامون هدف از برگزاری این رقابت ها گفت: با توجه به اینکه وزارت ما دستگاهی خدماتی محسوب می شود و رسالت اصلی آن رساندن برق و آب با کیفیت بالا به شهروندان است لذا باید همکارانی داشته باشیم که از نظر روحی و جسمی در سطح بالایی باشند و ورزش این سلامتی و شادابی را برای آنان به ارمغان می آورد و همچنین هدف اصلی ترویج و توسعه ورزش همگانی برای همکاران و خانواده محترمشان می باشد.
نصرآبادی در پایان یادآور شد: در نهمین دوره مسابقات فوتسال که به میزبانی شرکت آب و فاضلاب البرز برگزار شد تیم های برق مازندران، نیروگاه زرند کرمان و هیات ورزشی استان کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند.
نصرآبادی:هدف اصلی وزارت نیرو ترویج و توسعه ورزش همگانی است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر