» » در استان اصفهان سال گذشته، ۲۲۵۰ بوکسور به ثبت رسید

رئیس هیات بوکس استان اصفهان:

در استان اصفهان سال گذشته، ۲۲۵۰ بوکسور به ثبت رسید

0
546
کد خبر: 1268
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، هیات بوکس یکی از هیات‌های فعال در استان اصفهان است که در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نیز به مقام قهرمانی رسید، در این بین مهدی شفیعی رئیس هیات بوکس استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون فعالیت‌های این هیات اظهار داشت: در سال 1400 رینگ بوکس مجموعه ورزشی تختی اصفهان را مورد بازسازی قرار دادیم که خوشبختانه با آماده شدن سالن تختی، استارت تمرینات تیم‌های رده‌ پایه زده شد و تیم‌های نونهالان و نوجوان به طور مداوم به تمرینات خود زیر نظر مربیان می‌پردازند.
وی ادامه داد: به همت اداره کل ورزش و جوانان به ویژه مدیرکل؛ در مسابقات بوکس سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان اصفهان میزبان بود که خوشبختانه جام در اصفهان ماند و بوکسورهای دیار نصف جهان با اقتدار در جایگاه نخست تکیه زدند و برای اولین بار در ادوار گذشته بوکس استان این اتفاق مهم برایش رقم خورد.
مهدی شفیعی با بیان اینکه در راستای کسب موفقیت و توسعه این رشته؛ خانه‌های بوکس را فعال نمودیم، افزود: در این بین اداره کل ورزش و جوانان حمایت ویژه‌ای از هیات بوکس استان اصفهان داشت، همچنین روسای هیات‌های برخی از شهرستان‌های استان که به مرز بازنشستگی رسیده بودند و انرژی و انگیزه کافی در راستای توسعه این رشته را نداشتند را تغییر دادیم و نیروهای جوان را به راس هیات‌های شهرستان تزریق نمودیم.
رئیس هیات بوکس استان اصفهان تصریح کرد: در راستای توسعه ورزش بوکس از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان بهره کافی را بردیم، همچنین از نخبگان ورزشی دیگر رشته‌ها کمک گرفتیم و مهمترین موضوع که باعث شد این موفقیت ها رقم بخورد این بود که چراغ تمرینات تیم‌های استان را در مجموعه تختی اصفهان روشن نمودیم و تمرینات تیم‌ها مداوم انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در 2 سال اخیر تعداد مسابقات بوکس استان اصفهان را افزایش دادیم، اظهار داشت: اواخر سال 1400 لیگ نونهالان و نوجوانان را راه اندازی کردیم که این امر خیلی مهم بود چراکه بوکسورها هر دو هفته یکبار مسابقه می‌دهند و در کوران رقابت قرار می‌گیرند.
مهدی شفیعی خاطر نشان کرد: در سال 1400 زمانی‌که بنده هیات بوکس را تحویل گرفتم نزدیک به 1200 ورزشکار سازمان یافته داشت، پایان سال 1401 این عدد به 2250 نفر رسید که رشد قابل توجهی را در افزایش ورزشکار در رشته بوکس مشاهده کردیم. همچنین در سطح استان اصفهان تنها 10 هیات بوکس فعال بود که این عدد به 13 هیات افزایش یافت.
وی با اشاره با انتصاب روسای هیات‌های بوکس شهرستان‌های استان اصفهان گفت: در این راستا سعی بر این داریم که از پتانسیل بوکسی استفاده کنیم چراکه عرق و تعصب به رشته مورد علاقه‌اش باعث می‌شود که اتفاقات خوبی در راستای توسعه آن رقم بخورد.
رئیس هیات بوکس استان اصفهان به یکی از اتفاقات مهم و شیرین اشاره کرد و بیان داشت: پس از 22 سال علی‌اصغر افشاری بوکسور شهرضایی با کسب مدال نقره، نایب قهرمان آسیا شد و این ورزشکار برای اولین بار به مسابقات جهانی بوکس (به میزبانی اسپانیا) اعزام شد که این افتخار مهمی محسوب می‌شود.
مهدی شفیعی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال 1402، هفت نفر از استان اصفهان به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند، بوکس با دیگر ورزش‌ها بسیار متفاوت است و از لحاظ سنگینی رده نخست را در بین دیگر ورزش‌ها دارد و اگر کسی با حضور بوکسورهای مازندران، لرستان، کرمانشاه، تهران و ... که حرف های زیادی در بوکس دارند؛ قهرمان و یا به تیم ملی دعوت شود بسیار با اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه بوکس استان اصفهان دیگر زنگ تفریح در کشور نیست، گفت: با زیرساخت‌هایی که فراهم کردیم، همچنین با افزایش تعداد کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری بستری را برای پیشرفت این رشته در کشور فراهم کرده‌ایم و شانه به شانه استان‌های موفق در رشته بوکس گام بر می‌داریم.
مهدی شفیعی افزود: باشگاه‌های بوکس را افزایش داده‌ایم و اکنون بیش از 15 باشگاه خوب در سطح شهر اصفهان بیش از 60 باشگاه در سطح استان داریم که به صورت مستمر در راستای توسعه ورزش بوکس فعالیت دارند.
رئیس هیات بوکس استان اصفهان تمام پیشکسوتان را نگین انگشتر هیات دانست و افزود: بزرگی هیات ورزشی به وجود این عزیزان می‌باشد که در این بین ما از تجربیات آنها در راستای رسیدن به اهداف مدنظر بهره می‌بریم.
گفتگو: پژمان سلطانی
در استان اصفهان سال گذشته، ۲۲۵۰ بوکسور به ثبت رسید

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر