» » مراسم استقبال از بانوان افتخارآفرین والیبال نشسته ایران

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام شد؛

مراسم استقبال از بانوان افتخارآفرین والیبال نشسته ایران

0
496
کد خبر: 1283
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم ملی بانوان ایران در رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی کشور قزاقستان روز شنبه گذشته به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، هدایت تیم ملی ایران بر عهده لیلا بریانیان از اصفهان بود، زینب ملکی و معصومه شجراتی دیگر ورزشکاران اصفهانی بودند که تیم ملی کشورمان را در این مسابقات همراهی کردند.
به همین منظور این قهرمانان امروز دوشنبه 19 تیرماه 1402 با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان، زهره مردانی مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان، منصور کندری رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین، قاسمعلی رحیمی رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، حمیدرضا ساکت رئیس هیات تیر و کمان استان اصفهان و دیگر مسئولین مورد استقبال قرار گرفتند.
در این مراسم که در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد؛ مدیرکل ورزش و جوانان ضمن تبریک به لیلا بریانیان، زینب ملکی و معصومه شجراتی اظهار داشت: یک ورزشکار در راستای کسب عنوان و افتخار یک مسیر سخت و دشوار را طی می‌کند و اکنون ورزشکاران والیبال نشسته با توجه به شرایط جسمانی خاص و اراده بالا به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافته‌اند که این تلاش و زحمات بسیار، ارزشمند و قابل تقدیر است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه ورزشکاران زیر مجموعه هیات‌های جانبازان و معلولین، بیماران خاص، ناشنوایان و نابینایان برای رسیدن به اهداف مدنظر بسیار طاقت فرسا تلاش می‌کنند؛ افزود: از طرفی اگر ورزشکار بانو باشد یک تلاش مضاعف را بکار می‌بند و با مجاهدت در راستای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی تلاش می کند که این مجاهدت بسیار قابل تقدیر و تجلیل است.
وی در پایان افزود: خوشبختانه ورزشکاران استان اصفهان در هیات‌های جانبازان و معلولین، بیماران خاص، ناشنوایان و نابینایان افتخارات زیادی را برای ایران اسلامی در میادین بین‌المللی کسب کرده‌اند که برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.
مراسم استقبال از بانوان افتخارآفرین والیبال نشسته ایران
مراسم استقبال از بانوان افتخارآفرین والیبال نشسته ایران
مراسم استقبال از بانوان افتخارآفرین والیبال نشسته ایران
مراسم استقبال از بانوان افتخارآفرین والیبال نشسته ایران

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر