» » اسب‌های زیادی در کشور برای بحث گردشگری خواهیم داشت

دبیر فدراسیون سوارکاری:

اسب‌های زیادی در کشور برای بحث گردشگری خواهیم داشت

0
487
کد خبر: 1362
به گزارش پایگاه خبری ذره‎بین ورزش، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان اصفهان ضمن تبریک به علی خیرالهی گفت: رئیس هیات سوارکاری بیش از یک دهه خدمات ارزنده‌ای در راستای توسعه ورزش سوارکاری کشیده‌اند که جای تشکر دارد و امیدوارم با برنامه‌ریزی که مدنظر دارند همچون گذشته شاهد اتفاقات فاخری در این رشته جذاب، دوست داشتنی، فرهنگی، مهیج و آئینی باشیم.
 اسب‌های زیادی در کشور برای بحث گردشگری خواهیم داشت
وی با بیان اینکه سوارکاری مورد تاکید پیامبر اسلام است، افزود: در این رشته تهییج و انرژی زیادی است و دو موجود زنده با هم فعالیت می‌کنند، انشاالله روند پیشرفت این رشته کماکان در استان ادامه پیدا کند.
همچنین مصطفی دهدشتی دبیر فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در فدراسیون توجه به پیشکسوتان است، افرادی که دانش خود را به نسل جدید منتقل می کنند تا سریع تر به اهدافی که مدنظر داریم دست پیدا کنیم.
وی با اهمیت خواندن بحث آموزش افزود: توجه به آموزش در تمامی رشته‌های زیرمجموعه‌ فدراسیون را حتی در دورترین استانها مثل سیستان و بلوچستان بر روی آن تمرکز داریم و در حال برگزاری کلاس هستیم.
مصطفی دهدشتی بحث همگانی سوارکاری را مهم قلمداد کرد و بیان داشت: یکی از راههای همگانی آن بحث گردشگری با اسب است که در این زمینه به ما کمک می‌کند که بوم‌گردی و باشگاهها می توانند کمک شایانی در این زمینه داشته باشند. خوشبختانه اسب‌های زیادی در کشور داریم و بعد از دوران قهرمانی می‌توان از این گونه اسب ها در گردشگری استفاده کرد.
دبیر فدراسیون سوارکاری با اشاره به اهمیت و جایگاه اصفهان در سوارکاری کشور گفت: اصفهان یکی از استانهای تولیدکننده اسب و محصولات وابسته آن در کشور است و باید راهکارهای مناسبی برای ارایه آن در کشور داشته باشیم.
وی در پایان گفت: اطمینان دارم هیات سوارکاری استان اصفهان با همکاری و همدلی همه اعضا و استفاده از افراد باتجربه و باانگیزه اهداف و برنامه های که مدنظر ما و اداره کل ورزش و جوانان است را اجرایی خواهند کرد.
 اسب‌های زیادی در کشور برای بحث گردشگری خواهیم داشت

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر