» » تنها هدفم کسب مدال در المپیک 2028 لس‌آنجلس است

شناگر ملی پوش اصفهانی:

تنها هدفم کسب مدال در المپیک 2028 لس‌آنجلس است

1
626
کد خبر: 1407
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در مسابقات شنای پسران، شنتیا نظری 2 مدال طلا و 3 نقره برای کاروان دیار نصف جهان کسب کرد، به همین منظور خبرنگار ما با این شناگر اصفهانی گفتگویی انجام داده که در ذیل می‌خوانیم:
1-خودتان را کامل برای خوانندگان معرفی نمائید؟
شنتیا نظری با 14 سال سن شناگر اصفهانی باشگاه فرهنگی ورزشی اریس اصفهان و عضو تیم ملی نوجوانان ایران هستم.
2-چرا از بین ورزش‌ها، رشته شنا را انتخاب کردید؟
از همان خردسالی عاشق آب بودم و با پدرم، بسیار استخر می‌رفتیم، یک روز تصمیم گرفتیم به استخر جی اصفهان برویم و من همان جا شنا را یاد گرفتم و به سمتش سوق پیدا کردم، این رشته جذاب را دنبال تا توانستم به تیم ملی برسم.
3-چه مدت است به‌ صورت حرفه‌ای این رشته دنبال می‌کنید؟
من وقتی دوازده سالم بود وارد باشگاه اریس شدم و شنا را به‌ صورت حرفه‌ای پیگیری کردم که خدا را شکر منجر به ثبت رکورد ملی 100 متر قورباغه در رده سنی 11-12 سال گردید.
4-چه مدال‌های کشوری‌ برای‌ دیار نصف جهان به ارمغان آوردید؟
اولین مدال‌های کشوری که 3 برنز بود را در سال 1400 زمانی‌که 12 سال سن داشتم کسب نمودم که در ماده‌های 100،50 و 200 متر قورباغه این اتفاق میمون رخ داد، پس از آن همچنین در مسابقات رده سنی 13-14 سال کشور که در شهرستان مبارکه برگزار گردید توانستم 3 مدال نقره را در ماده‌های 100،50 و 200 متر قورباغه به دست آورم، همچنین شهریورماه 1401 در مسابقات شنای دانش آموزی کشور به میزبانی استان البرز، توانستم 3 مدال برنز و یک نقره را کسب نمایم، همچنین در پایان 13 سالگی در مسابقات جام نوروز به میزبانی استخر آزادی تهران موفق شدم 3 مدال نقره و 2 مدال برنز را برای اصفهان زیبا به ارمغان آورم.
5-در چهارمین المپیاد درخشش خوبی داشتید، در مورد این رقابت‌ها و سطح آن توضیح دهید؟
در مسابقات شنای پسران چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور موفق شدم 2 مدال طلا و 3 نقره برای کاروان دیار نصف جهان کسب کنم، سطح این مسابقات بسیار خوب بود چراکه شناگران خوبی به ویژه از استان فارس حضور داشتند که خوشبختانه بنده نتایج خوبی را به دست آوردم، همچنین قضاوت داوران و محل برگزاری در سطح بالایی بود.
6-تاثیر باشگاه اریس اصفهان را در راه موفقیت چقدر می‌بینید؟
قبل از هرچیز باید از مربیان خوبم، آقایان گامر دیلانچیان، رضا کرم‌زاده و احمد توکلی و همچنین مدیرعامل دلسوز و فهیم باشگاه فرهنگی ورزشی اریس آقای مسعود جابرزاده تشکر ویژه‌ای داشته باشم که این عزیزان تمام شرایط را برای موفقیت شناگران اریس فراهم می کنند و همچنین برای بنده نیز سنگ تمام گذاشتند و اگر به جایی رسیده‌ام مدیون این باشگاه خوب اصفهانی و والدین عزیزم هستم.
7-چه هدفی را در آینده برای رشته شنا دنبال می‌کنید؟
آذرماه 1402 مسابقات نوجوانان آسیا در کشور فیلیپن برگزار می‌شود که بنده در ماده‌های 100،50 و 200 متر قورباغه ورودی این مسابقات را کسب نمودم، به دنبال این هستم در این ماده‌ها مدال به دست آورم، پس از تمام فکر و ذکر و هدفی که در رشته شنا دنبال می‌کنم کسب مدال در المپیک 2028 لس آنجلس است که در وهله نخست سعی بر این دارم ورودی المپیک را کسب نمایم.
8-محمد علیرضایی و مهرشاد افقری شناگران اصفهانی توانستند ورودی المپیک را کسب نمایند؛ آیا شنتیا نظری می‌تواند این مهم را تکرار کند؟
محمد علیرضایی و مهرشاد افقری شناگران بزرگ اصفهان هستند که توانستند به این مهم برسند، بنده این دو عزیز را الگو قرار خواهم داد تا انشالله ورودی المپیک را به دست آورم و در لس‌آنجلس با کسب مدال؛ پرچم مقدس کشورمان را به اهتزار در آورم.
9-گامر دیلانچیان نیازی به تعریف ندارد، با توجه به اینکه این مربی و دیگر مربیان اریس طبق اصول حرفه‌ای عمل می‌کنند؛ آیا کار کردن با این مربیان سخت نیست ؟
گامر دیلانچیان، رضا کرم‌زاده و احمد توکلی مربیان بی نظیری هستند که برای موفقیت شاگردان خود وقت زیادی می‌گذارند، آقای رضا کرم‌زاده باعث شد که بنده 3 ورودی مسابقات آسیایی را کسب کنم، واقعا این مربیان آینده من و دیگر شناگران اصفهانی را در مسیر رسیدن به مدال‌های ملی و بین‌المللی هموار می‌کنند و کار کردن با آنها لذت‌بخش است.
10_حرف پایانی؟
بنده همیشه قدردان مربیان و پدر و مادرم هستم که با این عزیزان می‌توانم به اهداف پیش‌رو دست پیدا کنم، در اینجا باید تشکر ویژه‌ای از دکتر جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و پیمان گرامی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان داشته باشم که حمایت‌های خوبی از شناگران اصفهانی داشته‌اند.
گفتگو: پژمان سلطانی
تنها هدفم کسب مدال در المپیک 2028 لس‌آنجلس است
تنها هدفم کسب مدال در المپیک 2028 لس‌آنجلس است
تنها هدفم کسب مدال در المپیک 2028 لس‌آنجلس است

نظرات

User Avatar
  • brianukhz
  • در تاریخ : 26 شهریور 1402 10:39
Titanic post! I couldn't acquiesce in more with your points. It's grub to espy such helpful insights shared here.
Youtube to mp3 converter
<a href="https://www.ytmp3.to">Youtube to mp3 converter</a>
[reply]پاسخ[/reply]
  • 0
[rating-type-4]
  • {dislikes}
  • {likes}
[/rating-type-4]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر