» شکست نساجی با 3 گل مقابل الهلال

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

شکست نساجی با 3 گل مقابل الهلال

0
221
کد خبر: 1444
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم فوتبال نساجی ایران که در نخستین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در زمین مومبای سیتی هند شد و شروع موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌ها داشت، شب گذشته در جدال سخت در ورزشگاه آزادی نتیجه را به حریف قدرتمند عربستانی‌اش یعنی الهلال واگذار کرد.
نساجی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.
به این ترتیب الهلال هم ۴ امتیازی شد و به همراه نوبهار که با سه گل حریف هندی خود را شکست داده بود، به صدر جدول صعود کرد. نساجی با ۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
تیم نساجی در نیمه دوم بازی خوبی ارایه کرد و از نام بازیکنان حریف نترسید اما در نیمه اول بی‌مورد بازیکنان این تیم وارد حاشیه شدند و به جای فوتبال به دنبال درگیری با بازیکنان بودند.
درگیری وحید محمدزاده با میتروویچ شروع جنجالی بزرگ در میدان بود و سایر بازیکنان دو تیم هم بایکدیگر درگیری پیدا کردند. بعد از این اتفاقات رشید مظاهری دروازه بان تیم نساجی با عصبانیت خطاب به بازیکنان تیم خودی خواست که آرامش خود را حفظ کنند باعث تحریک تماشاگران نشوند.
رشید حتی خودش را زد و با دو دست به سر خود کوبید! داور چینی بعد از بازبینی صحنه‌ها توسط کمک داور ویدئویی در دقیقه ۳۹ به هوشمند بازیکن نساجی کارت زرد نشان داد بعد از آن خود داور هم برای بازبینی صحنه خودش به محل مونیتور رفت و سپس سلمان فرج از الهلال و امیرمحمد هوشمند از نساجی را با کارت قرمز از میدان اخراج کرد.
میتروویچ، نیمار و الشهری زننده سه گل الهلال در این بازی بودند.
 شکست نساجی با 3 گل مقابل الهلال
 شکست نساجی با 3 گل مقابل الهلال
دسته بندی: ---

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر