» » باید بانوان با امنیت کامل و بدون دغدغه در ورزشگاه‌ها حضور یابند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

باید بانوان با امنیت کامل و بدون دغدغه در ورزشگاه‌ها حضور یابند

0
287
کد خبر: 1628
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون حضور بانوان اصفهانی در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: ورود بانوان به ورزشگاه برای فوتبال ساز و کار تصمیم‌گیری و اجرایی خاص خود را دارد، از زمانی‌که این موضوع در سطح کلان مطرح شد، کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: برخی تصمیمات در سطح کلان اتخاذ می‌شود و برخی تصمیمات با توجه به شرایط محیطی به استان‌ها واگذار می‌شود، در اصفهان مدیریت کلان استان به جد پیگیر این موضوع می‌باشد و از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.
جواد محمدی تصریح کرد: باید فضایی ایجاد کنیم که بانوان علاقمند با امنیت کامل و بدون دغدغه و با گرفتن خدمات زیرساختی، اقامت کوتاه مدت و سایر خدمات در شأن بانوان در ورزشگاه حاضر شوند، دسترسی به ورزشگاه با جاده اختصاصی که با آسایش به ورزشگاه برسند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسائل بهداشتی، ترافیکی، انتظامی، اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است، همه در حال کمک هستند تا موانع و کمبودها برطرف شود تا بانوانی که قصد دارند به ورزشگاه بروند، بدون دغدغه و نگرانی بتوانند در این فضا حضور پیدا کنند.
وی گفت: تاکنون جلسات و کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و تقسیم وظایف شکل گرفته و همه به صورت هدفمند در حال تلاش هستند تا این موضوع به نحو صحیح اجرا شود.
باید بانوان با امنیت کامل و بدون دغدغه در ورزشگاه‌ها حضور یابند

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان

    مدال نقره بر گردن فرنگی‌کاران سپاهانی

    برگزاری جشنواره مینی هندبال در استان اصفهان+تصاویر

    انتخاب علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان+گزارش تصویری

    گزارش تصویری مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر