» » مدیرکل ورزش و جوانان: به دنبال تضعیف هیات‌های ورزشی نبوده‌ایم

در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان تکواندو استان اصفهان مطرح شد؛

مدیرکل ورزش و جوانان: به دنبال تضعیف هیات‌های ورزشی نبوده‌ایم

0
171
کد خبر: 1647
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان تکواندو اظهار داشت: در موضوع شرایط هیات تکواندو اگر اطلاع‌رسانی بهتری به جامعه این رشته ورزشی انجام شده بود حواشی موجود پیش نمی‌آمد؛ چراکه بسیاری از حواشی به دلیل عدم آگاهی از مسائل و موضوعات است
وی با بیان اینکه حق تکواندو استان اصفهان بالاتر از این‌هاست؛ گفت: اختلاف نظری بین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان در مسائل هیات تکواندو استان نبوده و این فقط حاشیه‌سازی برخی افراد است.
مدیرکل ورزش و جوانان: به دنبال تضعیف هیات‌های ورزشی نبوده‌ایم
جواد محمدی با اشاره به اینکه در اسرع وقت مجمع انتخاباتی هیات تکواندو برگزارمی‌شود، بیان داشت: بخش قابل توجهی از این فرآیند طی شده است، در مدت بیست ماهه‌ای که مسئولیت داشته‌ایم تمام تلاش ما بر تعیین تکلیف هیات‌های بلاتکلیف بوده است؛ به همین دلیل نیز در ۲۰ ماه گذشته مجمع انتخاباتی ۲۰ هیات ورزشی برگزار شده و تشریفات تعدادی از مجامع دیگر نیز صورت پذیرفته و تا پایان سال رؤسای خود را خواهند شناخت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در روند انتخابات هیچکدام از هیات‌های ورزشی برای انتخاب فرد خاصی ورود نکرده‌ایم و پس از مشخص شدن رئیس منتخب توسط مجمع، نقش حمایتی و نظارتی خود را ایفا نموده ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان: به دنبال تضعیف هیات‌های ورزشی نبوده‌ایم
وی با بیان اینکه مسدود شدن حساب هیات تکواندو صرفا به دلیل طی شدن روال قانونی و تعریف امضای سرپرست جدید بوده؛ گفت: برخی افراد به هر دلیلی به دنبال تشویش اذهان عمومی پیرامون این موضوع هستند، همواره به تمامی هیات‌های ورزشی تاکید کرده‌ایم در مزایده اماکن ورزشی مربوط به خود شرکت نمایند و خود هیات‌ها نباید در این زمینه کم‌کاری کنند.
جواد محمدی هیات‌های ورزشی را بازوان اداره کل ورزش و جوانان دانست و بیان داشت: هیچگاه به دنبال تضعیف هیات‌های ورزشی نبوده‌ایم؛ امیدوارم با اتحاد، اتفاق و همدلی کمک کنیم تا روزهای پرفروغی برای تکواندو استان رقم بخورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان تاکید کرد: سالن شهید قورچانی در اختیار هیات تکواندو قرار خواهد گرفت و کمک خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی برای هیات تکواندو رخ دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان: به دنبال تضعیف هیات‌های ورزشی نبوده‌ایم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر