» » ژاپن یک - عراق 2 / پیروزی عراق به سبک سامورایی‌ها

همگام با جام ملت‌های فوتبال آسیا/دیدار هجدهم

ژاپن یک - عراق 2 / پیروزی عراق به سبک سامورایی‌ها

0
194
کد خبر: 1685
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، در دور دوم مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا و از گروه D تیم‌های فوتبال ژاپن و عراق از ساعت ۱۵ امروز جمعه 29 دی‌ماه 1402 در ورزشگاه «اجیوکیشن سیتی» و با قضاوت «خالد صالح التورایس‌» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک عراق به پایان رسید، تا این تیم با کسب 6 امتیاز از 2 بازی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.
گلهای عراق توسط ایمن حسین در دقایق 5 و 45+4 به ثمر رسید و تک گل ژاپن را واتارو اندو دقیقه 93 زده شد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ژاپن: زیون سوزوکی، سوگاوارا، هیروکی ایتو، شوگو تانیگوچی (تاکهیرو تومیاسو 46)، کو ایتاکورا، هیدماسا موریتا(هاتاته 74)، واتارو اندو، تاکومو مینامینو، تاکفوسا کوبو(ریتسو دوآن 61)، جونیا ایتو(دایزن مائدا 74)، تاکوما آسانو(آیاسه یوئدا 61) سرمربی: هاجیمه موریاسو

ترکیب تیم ملی فوتبال عراق: جلال حسن، حسین علی (دوسکی 46)، سعد ناطق، ریبین سولاق، احمد یحیی، فرانس بترس (رشید 61)، امیر العماری، یوسف امین (عدنان 66)، ابراهیم بایس، علی جاسم (تاهسین 77)و ایمن حسین (مهند علی 46) سرمربی: خسوس کاساس
 ژاپن یک - عراق 2 / پیروزی عراق به سبک سامورایی‌ها
بازی در نیمه اول با برتری تقریبی و بازی پر فشار عراقی‌ها همراه بود، بازیکنان تیم ملی با فشار روی دروازه ژاپن می‌خواست در همان ابتدا به گل برشند که در دقیقه ۵ بازی با نفوذ از سمت چپ و ارسال توپ به روی دروازه سامورایی‌ها به خواسته خود رسیدند. در دقیقه ۵ بازی ایمن حسین توپ برگشتی از مقابل دروازه ژاپنی‌ها را با ضربه سر به تور دروازه چسباند تا این عراقی‌ها باشند که در نیمه اول از حریف پیش بیافتند.
بعد از گل عراقی‌ها بازیکنان ژاپن توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات متعددی را روی دروازه عراقی‌ها داشتند تا گل مساوی را به ثمر برسانند تا بازنده به رختکن نروند اما دفاع مستحکم عراق این اجازه را به آنها نداد تا تلاش‌های شاگردان موریاسو بی نتیجه بماند.
 ژاپن یک - عراق 2 / پیروزی عراق به سبک سامورایی‌ها
در حالی که ژاپنی‌ها به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، بازیکنان عراق روی یک ضد حمله تمیز و برنامه‌ریزی شده از سمت چپ توپ را روی دروازه ژاپن ارسال کردند که باز هم ایمن حسین توپ را درون دروازه ژاپن جای داد تا آب سرد بر پیکر سامورایی‌ها جاری شود و نیمه اول این دیدار با سود عراقی‌ها به پایان برسد.
در نیمه دوم عراقی‌ها بازی را مدیریت کردند، اما دقیقه 93 دروازه جلال حسن روی ارسال ضربه کرنر توسط واتارو اندو باز شد تا بازی 2 بر یک پایان یابد.
در پایان دبل ایمن حسین، عراق را به مرحله یک هشتم نهایی هدایت کرد.
 ژاپن یک - عراق 2 / پیروزی عراق به سبک سامورایی‌ها

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر