» » نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان

نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان

0
1870
کد خبر: 227
به گزارش سایت موج ورزش، رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان درنشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش قلم در حوزه اطلاع‌رسانی اشاره و اظهار داشت: اطلاع‌رسانی شفاف وصحیح و آگاه‌سازی مردم از عملکرد و وظایف دستگاه‌های اجرایی است، مردم که ولی‌نعمتان ما هستند باید از عملکرد خادمان خوداطلاع داشته باشند.
وی افزود: دردنیای امروز اطلاع‌رسانی به‌ عنوان عنصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها وپیشبرداهداف سازمان‌ها و نهادها تلقی می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان ضمن تقدیر و تشکر از هیأت‌های فعالی که در این مدت کوتاه برنامه‌های متعدد ورزشی را در شهرستان اجراکردند، گفت: خوشبختانه بیش از 90 درصد هیأت‌های ورزشی شهرستان فلاورجان در این مدت فعال بوده‌اند که بعد از بررسی آمار و عملکرد، برترین‌هاموردتجلیل قرار خواهند گرفت.
وی در ادامه اذعان داشت:در شهرستان فلاورجان سرانه فضای ورزشی برای هرورزشکار در مقایسه با برخی شهرهای استان، بسیار کم است که تلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان در این مدت براین بوده تا این سرانه افزایش یابد
رئیسی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در همه ابعاد ورزش‌های همگانی و قهرمانی خوب عمل کرده است؛ قهرمانی جهان و آسیا و قهرمانی کشوری در شش ماه اخیر از جمله این افتخارات بوده است، قهرمانان و دیگر ورزشکاران شهرستان که در تیم‌های ملی نیز عضویت دارند با تلاش و همت خود و مربیان به این موفقیت‌ها دست‌ یافته‌اند.
وی به نقش بانوان در ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: تلاش زیادی در جذب و تربیت بانوان ورزشکار در ماه‌های اخیر صورت گرفته که این تلاش‌ها با امکانات بسیار کم به نتیجه رسیده است، به‌ طوری‌که شاهد مدال‌آوری و افتخارآفرینی بانوان ورزشکار در عرصه جهانی و ملی در همین هفته‌های اخیر بوده‌ایم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان همچنین ابراز داشت: این شهرستان واقعاً پر از استعداد است و ورزشکاران کم‌توقعی نیز دارد؛ در شش ماه اخیر حدود 14 مدال آسیایی، جهانی و المپیک توسط فرزندان این شهرستان برای کشور پرافتخارمان کسب‌ شده است؛ مردم شهرستان فلاورجان تا کی باید انتظار داشتن یک سالن چند هزارنفری را داشته باشند؟
وی اذعان کرد: هفته قبل با تلاشی که توسط حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و دیداری که با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد با درخواست نماینده شهرستان در مجلس و موافقت وزیر مقرر شد که در همین سال ساخت سالن 2 هزارنفری در مرکز شهرستان و 5 پروژه زمین چمن مصنوعی با همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌ها آغاز شود.
رئیسی ادامه داد: مشکلات واگذاری زمین در ورزشگاه نقش‌جهان نیز وجود داشت که با تعامل با مردم، شهرداری و سایر ارگان‌ها حل شد و بعد از 30 سال ورزشگاه نقش‌جهان افتتاح شد و مطمئناً تجربه نقش‌جهان در ساخت مجموعه ورزشی شهرستان فلاورجان اثرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: با حضور و حمایت‌های همه مسؤولان از نمایندگان شوراها گرفته تا سایر ارگان‌ها و ادارات به خصوص نماینده شهرستان فلاورجان که با تمام وجود کنار ورزشکاران هستند و کمک‌های زیادی هم در این مدت به ورزش داشته‌اند؛ آخرین مورد از تلاش‌های نماینده شهرستان گرفتن اعتبار ساخت این سالن چند هزارنفری در مرکز شهرستان و چند سالن چندمنظوره و چمن مصنوعی است که با وحدت و خارج کردن سیاست از ورزش این کار شدنی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان طرح جمعه‌های ورزشی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان دانست و گفت: در هدف‌ داریم با اجرای پرنشاط برنامه‌های ورزشی در سطح پارک‌های شهرستان این برنامه را به سایر شهرستان‌های استان و کشور هم انتقال دهیم و شهرستان فلاورجان را به‌ عنوان نخستین پایگاه ورزش رایگان برای همه معرفی کنیم.
وی همچنین افزود: خوشبختانه ارگان‌های مختلف در اجرای این طرح با اداره ورزش و جوانان همگام شده‌اند و امیدواریم این برنامه‌ها بعد از شروع در مرکز شهرستان در هفته‌های آینده در سایر شهرها و روستاهای شهرستان در صورت مساعدت شهرداران و دهیاری‌ها اجرا شود.
رئیسی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را شادابی بین عموم مردم شهرستان دانست و گفت: مردم حق‌ دارند شاد باشند و سالم زندگی کنند که ورزش یکی از راه‌های مهم در رسیدن به این اهداف است.
وی ادامه داد: بنده اعتقاد دارم که باید همه توان و ظرفیت خود را به کار بگیریم تا به مطالبات مردم پاسخ مثبت دهیم و این نگاه درکل بخش‌ها و شهرهای شهرستان وجود دارد.
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان همچنین از تغییر درساختارومدیریت هیأت‌های ورزشی که در این مدت فعالیتی نداشته‌اند خبر داد و افزود: برای اینکه در ورزش توسعه همه‌جانبه داشته باشیم باید قطعات جورچین ورزش رادرست بچینیم و هر قطعه را در محل صحیح آن قراردهیم تاشکل درستی ازورزش تشکیل شود.
وی در پایان مطرح کرد: با توجه به مشغله کاری بعضی از رؤسای هیأت‌ها در روزهای آینده چند رئیس
هیأت جدید جایگزین این افراد خواهند شد تا بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌‌ها در حوزه ورزش و جوانان به گونه‌ای رفتار کنیم که در پایان سال آثار و نشانه‌های رضایتمندی ورزشکاران و جوانان در شهرستان قابل‌ مشاهده باشد.
نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان
نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان
نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر