» » نشست خبری سرمربیان تیم‌های مسابقات فوتسال چهارجانبه اصفهان

نشست خبری سرمربیان تیم‌های مسابقات فوتسال چهارجانبه اصفهان

0
1597
کد خبر: 319
به گزارش سایت موج ورزش، مسابقات تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تیم های ملی ایران، روسیه، قزاقستان و آذربایجان در روزهای 12، 13 و 15 آذرماه در سالن 25 آبان(نقش جهان) اصفهان برگزار خواهد شد.
نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر صبح امروز در هتل کوثر اصفهان برگزار شد و چهار سرمربی حاضر در این دوره از مسابقات نظراتشان در مورد این مسابقات گفتند.
در ابتدا ریکاردو کاکائو سرمربی تیم ملی فوتسال قزاقستان اظهار داشت: در ابتدا به فدراسیون فوتبال ایران تبریک می‌گویم که چنین تورنمنتی را برگزار کرد و این که ما را به این مسابقات دعوت کردیم.
وی افزود: تیم ایران و روسیه تیم‌های قوی هستند که در این مسابقات حضور دارند و تیم قزاقستان نیز بازیکنان جوانی دارد که می‌خواهد در این مسابقات خوب بدرخشد و نتایج خوبی کسب کند.
در ادامه سرگی کروویچ سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه اظهار کرد: افتخار بزرگی است که ما در ایران حضور داریم و ایران و قزاقستان و آذربایجان تیم‌های خوبی هستند و از تیم‌های معتبر دنیا هستند.
وی افزود: فوتسال ایران و روسیه همکاری در بانوان و آقایان همکاری خوبی داشتند و نتایج خوبی را کسب کرده اند و هر چهار تیم اهداف بزرگی دارند و ایران برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوند و برخی از تیم‌ها نیز برای مسابقات اروپایی آماده می‌شوند؛ برای همه تیم‌ها، خبرنگاران و ورزشکاران آرزوی موفقیت می‌کنم.
محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران نیز گفت: قدرانی می‌کنم از حضور تیم‌های بزرگی که حضور پیدا کرده‌اند و از مسؤولان اصفهان که میزبانی این مسابقات را پذیرفته‌اند، تشکر می‌کنم و از شخص آقای ترابیان هم تشکر می‌کنم که تلاش زیادی برای انجام این مسابقات انجام داده‌اند.
وی افزود: برگزاری این مسابقات می‌تواند کمک بسیاری به ما می‌کند و با توافقی که با روسیه داشته‌ایم همیشه در این ماه از سال با هم دیدار دوستانه داریم اما این بار با تیم‌های دیگری هم بازی دوستانه خواهیم داشت و با سرعتی که این تیم‌ها پیش می‌روند، آینده فوتسال از آن این منطقه است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: با جوان‌گرایی که در تیم ملی صورت گرفته‌ است خودمان را برای جام‌جهانی 2020 آماده می‌کنیم و این دیدارها می‌تواند به ما کمک بسیاری کند.
ناظم‌الشریعه بیان داشت: چون تیم‌های لیگ برتری به جوان‌ها کمتر بها می‌دهند و به دنبال کسب نتیجه هستند، ما این کار را در تیم ملی کرده‌ایم؛ باید برای بازیکن جوان تمرین بگذاریم و زمانی که لیگ فشرده برگزار می‌شود باید به سراغ درست کردن تیم‌های پایه برویم که این کار را از یک سال پیش آغاز کرده‌ایم.
وی خاطر نشان کرد: باید از سوی دیگری به این سمت حرکت کنیم که به سمت جوان‌گرایی برویم و از سوی دیگر آن‌ها را آماده کنیم؛ کار با این شرایط سخت است اما باید بپذیریم که بازیکنان ما بهترین‌های جهان هستند.
ژوزه داسیلوا سرمربی آذربایجان اذعان کرد: از فدراسیسون فوتبال ایران تشکر می‌کنم که در این تورنمنت مهم دعوت شده‌ایم؛ این اولین مرحله از آماده‌سازی تیم ما برای حضور در مسابقات اروپایی است و ایران تیم اول آسیا است و روسیه تیم دوم اروپاست و قزاقستان هم از تیم‌های خوب است که امیدوارم همه تیم‌ها خوب بازی کنند و تورنمت خوبی داشته باشند.
دسته بندی: خبرها

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر