» » جادوی پسر اصفهانی با توپ بسکتبال

جادوی پسر اصفهانی با توپ بسکتبال

0
1896
کد خبر: 347
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از روزنامه نسل فردا، علی بهبودی فر متولد بیست و یکم دی ماه با قدی یک متر و 90 سانتی متری، دانشجوی کارشناسی رشته برق است، کم حرف است و همان حرف های کمش را هم با تامل می گوید، کمی پخته تر از یک پسر 24 ساله! توانسته پنج رکورد جهانی را که دست ورزشکارانی از آمریکا، اسپانیا، هند، هامبورگ و یک رکورد برای اولین بار را بشکند.
شاید برای خیلی ها قابل باور نباشد که بتوان هزار و 800 پله برج میلاد را دوید و با یک توپ بسکتبال روی انگشت رکورد زمان 15 دقیقه ای زد، فکرش را بکنید که حتی اگر بخواهد پله های آپارتمان محل زندگی تان را بدون استفاده از آسانسور بالا بروید چقدر طول می کشد؛ آن وقت عدد 15 دقیقه و هزار و 800 پله را کنار هم بگذارید! بله، این رکورد شگفت انگیز است.
فرصت کوتاهی دست می دهد تا در مدت زمان 15 دقیقه راجع به رکورد های علی بهبودی فر با وی حرف بزنیم، مشروح این گفتگوی کوتاه جملات و کلمات زیر است، جملاتی که گاه از محرومیت ورزشکاران خبر می دهد و گاه با آرزوهای مشتاقانه علی 24 ساله اوج می گیرد و پرواز می کند.
1) برای اولین سئوال، چرا چرخاندن توپ بسکتبال روی انگشت؟
از روزی که ورزش بسکتبال را آغاز کردم عاشق چرخاندن توپ بسکتبال روی انگشت بودم و آنقدر این کار را انجام دادم تا به همه فوت و فن هایش وارد شده و حالا چرخاندن توپ های بسکتبال روی انگشت برایم مثل آب خوردن است.
2) چند سال طول کشید که این هنر را به خوبی یاد گرفتی؟
دو سال طول کشید تا به این تسلط در چرخاندن توپ روی انگشتان برسم و از انجام دادن این کار لذت می برم.
3) برای ثبت جهانی این رکورد ها در گینس حرکتی انجام داده ایی؟
برای ثبت رکوردهایم در گینس نیاز به هزینه هایی هست که باید به بازرسان گینس هم پرداخت شود. فکر می کنم هر چقدر هم کار کنم نمی توانم به این زودی پولش را فراهم کنم برای همین هم نگاهم به همت مسئولان و مدیران کارخانه های اصفهان است، هر کارخانه می تواند درصدی از مالیاتش را صرف ورزش کند، اگر این رکورد در گینس به نام یک ایرانی ثبت شود افتخارش نه فقط برای من بلکه برای همه ایرانی ها می باشد.
4) چه درخواستی از مسئولین دارید؟
من آمادگی دارم با حرکات نمایشی با توپ بسکتبال رکوردهای جهانی را پشت سر گذارم، تنها آستین همت مسئولان و سردمداران اصفهان باید بالا برود، مابقی کار بر عهده من و توپ بسکتبال می باشد.
5) در این راه مورد سرزنش قرار نگرفتی که بگویند این کار چه سودی دارد که انجام می دهی؟
هرکسی که خوشش می آمد تشویق می کرد و کسانی که حسادت می کردند کارم را کوچک جلوه می دادند، من هم یک جواب به آنها می دادم اگر شما هم می توانید بروید رکورد بزنید اگر هم نمی توانید هنرم را بد جلوه ندهید.
6) چند حرکتی که با توپ بسکتبال انجام می دهید، برای خوانندگان نسل فردا نام ببرید؟
چرخش توپ بسکتبال به مدت 2 ساعت و 14 دقیقه به صورت ایستاده روی انگشت، رو به عقب شنا می کنم و توپ بسکتبال را می چرخانم، بالا رفتن از پله های برج میلاد با چرخش توپ بسکتبال روی انگشت، چرخش 6 توپ همزمان بسکتبال و ...
6) صحبت پایانی؟
دوست دارم از همه کسانیکه برایم زحمت کشیده اند تشکر کنم اما به رسم ادب از آقای علی حسین خوانساری و امیر نعمت الهی تشکر ویژه ای دارم و امیدواریم بعد از این گزارش حمایت ها از طرف هم استانی های اصفهانی به سمت من و توپ بسکتبال سرازیر شد.
گفتگو:پژمان سلطانی
جادوی پسر اصفهانی با توپ بسکتبال

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر