» » فیروز نیا: مسئولین باید توجه بیشتری به فوتبال پایه داشته باشند

فیروز نیا: مسئولین باید توجه بیشتری به فوتبال پایه داشته باشند

0
2055
کد خبر: 383
به گزارش سایت موج ورزش، میلاد فیروزنیا بازیکن تیم دسته دومی سپهر نقش جهان گفت: بنده متولد آذر 1375 در اصفهان و دانشجو مهندسی شهرسازی هستم که فوتبال حرفه ای خود را از دوران نونهالی شروع کردم و سابقه بازی در تیمهای پایه سپاهان و اذین سپهر را دارم و هم اکنون عضو تیم سپهر نقش جهان هستم و پست تخصصی من دفاع است و الگوی من همیشه کارلوس پویول است.
بازیکن جوان تیم سپهر نقش جهان ادامه داد: دوستان و خانواده ام به خصوص پدر و مادرم مشوقان اصلی من بودند که امیدوارم بتوانم با بازیهای خوبی که انجام میدهم جواب محبت این عزیزان را بدهم.
فیروز نیا در خصوص حضورش در تیم سپهر نقش جهان افزود: برایم بازی کردن در تیم شهر خودم افتخار است و امیدوارم به همراه این تیم و با تلاش مضاعف به موفقیت های هرچه بیشتر دست یابیم.
میلاد فیروزنیا در پاسخ به این سوال که آیا این فکر را می کنید بتوانید روزی بازیکن لیگ برتری و لباس تیم ملی را بر تن کنید بیان کرد:
صد در صد به این موضوع فکر میکنم و با تو کل به خدا و با تلاشی که تاکنون انجام داده ام باز هم سعی میکنم تلاش خود را بیشتر کنم و امیدوارم که به لباس تیم مورد علاقم و تیم ملی کشورم دست پیدا کنم.
بازیکن تیم سپهر نقش جهان در خصوص تیم ها همچنین سطح رقابت های لیگ دسته دو گفت: تیم های خوبی در لیگ دو حضور دارند و همه برای پیروزی و جنگیدن و صعود تلاش میکنند و سطح لیگ و مسابقات تقریبا بالا و خوب بوده است.
میلاد فیروز نیا در پایان خاطر نشان کرد: ضمن تشکر از آقای عبدالملکی مدیر عامل باشگاه سپهر نقش جهان و همچنین آقای حمید بابایی سرمربی تیم مان که این فصل زحمات زیادی برای بنده کشیدند خواسته ای هم از مسئولین فوتبال استان دارم مسئولانی که تاکنون برای فوتبال استان زحمت زیادی کشیدند که امیدوارم توجه بیشتری را نسبت به تیم های پایه استان داشته باشند چرا که بازیکنان خوبی در تیمهای پایه اصفهان حضور دارند که میتوانند به عنوان بازیکنان بومی به دو تیم بزرگ سپاهان و ذوب آهن خدمت کنند.
فیروز نیا: مسئولین باید توجه بیشتری به فوتبال پایه داشته باشند
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر