» » حاج دایی: استعدادهای بسیاری در فوتبال اصفهان وجود دارد

حاج دایی: استعدادهای بسیاری در فوتبال اصفهان وجود دارد

0
1509
کد خبر: 399
به گزارش سایت موج ورزش، مهدی حاج دايی بازیکن تیم فوتبال سپهر نقش جهان با بیان این مطلب گفت: بنده دانشجو و متولد 29 شهریور 1376 و اهل اصفهان هستم و از زمانی که توپ را شناختم و توانستم راه بروم به فوتبال علاقمند شدم و سابقه بازی در تيم های پايه سپاهان و ذوب آهن و مقاومت سپاه را دارم.
حاج دایی در ادامه افزود: پست های تخصصی من هافبك وسط هجومی، هافبك راست، فروارد چپ می باشد که در این بین رونالدينهو و مسی بازیکنان مورد علاقه و الگوی من محسوب می شوند.
بازیکن تیم سپهر نقش جهان از مشوقین خود گفت: در زمان كودكی مشوق اصلی و كسی كه فوتبال را به من ياد داد پسردايی ام بود و زمانی كه بزرگ تر شدم پدر و مادرم پشتوانه ام قرار گرفتند و برای تصمیماتم ارزش قائل بودند و احترام می گذاشتند و خيلی خوشحالم كه امسال شاگرد استادان و مربيان مطرح شهر خودم هستم و در خدمت تيم شهرم اصفهان و زادگاه خود هستم.
مهدی حاج دایی در پاسخ به این سوال که آیا به این موضوع فکر میکنی که روزی پیراهن ملی را بر تن کنی یا خیر گفت: قطعا هدف هايم به اينجا خط نميشه و قطعا آرزوی هر كسی است كه يک روز در لباس تيم ملی سرباز كشورش باشد و تمام تلاشم را خواهم کرد كه با كمک خدا لباس تيم ملی و لباس باشگاه مورد علاقه ام را بر تن كنم.
حاج دایی در خصوص سطح لیگ دو و عملکرد تیمها یاد آور شد: تا به اینجای فصل بازی های خوبی را شاهد بودیم و تمام تيم ها از سطح خوبی برخوردار هستند.
بازیکن تیم سپهر نقش جهان در پایان خاطر نشان کرد: استعداد های زيادی در در زمينه فوتبال در اصفهان است كه خيلي بهشون اهميت داده نمی شود، در خواست من از مسئولين اين است كه به استعداد های استان اصفهان بيشتر توجه داشته باشند و دقت بيشتر در اين زمينه انجام دهند .
حاج دایی: استعدادهای بسیاری در فوتبال اصفهان وجود دارد
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر