» مهدی عطایی:مسئولین، آکادمی والیبال اصفهان را حمایت کنند

مهدی عطایی:مسئولین، آکادمی والیبال اصفهان را حمایت کنند

0
1567
کد خبر: 421
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از روزنامه نسل فردا، چند صباحی است که اصفهان در سوپر لیگ والیبال کشور تیمی ندارد و بازیکنان بیشماری از اصفهان به استان های دیگر کوچ کرده اند و برای آنها به میدان می روند، اما آکادمی تخصصی والیبال اصفهان که چند سالی است در تمامی رده های دختر و پسر فعالیت دارد، در مسابقات لیگ دسته دوم آقایان کشور فصل 96-97 حضور دارد و با اقتدار به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرده است، به همین منظور به سراغ مهدی عطایی سرمربی این تیم رفتیم و با وی مصاحبه ایی انجام دادیم که توجه شما را به این گفتگو جلب می نمائیم:
1)برای اولین سوال، پیرامون مسابقات لیگ دسته دوم والیبال کشور توضیح دهید؟
قبل از آغاز مسابقات جلسه ایی در فدراسیون تشکیل شد و 25 تیم برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور اعلام آمادگی نمودند که به 5 گروه 5 تیمی تقسیم شدند و تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان به همراه تیم های زاگرس پوش بروجرد، آربابا بانه کردستان، نفت و گاز گچساران و شهدای ورزش کرمانشاه در گروهD قرار گرفت که مرحله نخست این گروه به میزبانی سالن 17 شهریور اصفهان برگزار شد.
2)در مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم کشور تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان چه نتایجی را کسب نمود؟
در این مرحله ما چهار بازی انجام دادیم که در مقابل تیم های آربابا بانه کردستان، نفت و گاز گچساران و شهدای ورزش کرمانشاه به پیروزی رسیدیم و در مقابل زاگرس پوش بروجرد تن به شکست یک بر سه دادیم.
3)چه عاملی باعث شکست شما در مقابل نماینده بروجرد شد؟
روز قبل از بازی با زاگرس پوش بروجرد، یک بازی سخت و سنگینی که به ست پنجم کشیده شد مقابل شهدای ورزش کرمانشاه داشتیم و این باعث شد بازیکنان تیم با خسته گی مواجه شوند و در مرحله نخست خوشبختانه به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم شدیم.
4)در خبرها آمده بود که تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان درخشش خیره کننده ایی در مرحله دوم داشته است، در اینباره توضیح دهید؟
مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم والیبال کشور در گروه D به میزبانی بانه کردستان هفته پیش برگزار شد که با توجه به اینکه سه نفر از بازیکنان با ما نبودند، با اقتدار هر چهار تیم زاگرس پوش بروجرد، آربابا بانه کردستان، نفت و گاز گچساران و شهدای ورزش کرمانشاه را از پیشروی برداشتیم تا با صدرنشینی پای به مرحله نهایی بگذاریم و جا دارد از بازیکنان تیم و دستیاران خود تشکر کنم.
5)در مرحله دوم به نوعی شما از تیم زاگرس پوش بروجرد انتقام گرفتید پیرامون این مسابقه بگوئید؟
در بازی اول، مرحله دوم مقابل تیم زاگرس پوش به میدان رفتیم و با اقتدار این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادیم و حتی آربابا بانه کردستان که از حمایت انبوهی از تماشاگرانش بهره می برد و همچنین داورانی از کردستان که بازی را قضاوت می کردند، نتوانست جلوی بچه های اصفهان به پیروزی برسد و تن به شکست داد، در اینجا لازم است بگویم در مرحله نخست که به میزبانی اصفهان برگزار شد والیبال دوستان اصفهانی سنگ تمام گذاشتند و ما را از حمایت خود بی دریغ نگذاشتند.
6)سطح رقابت های مسابقات لیگ دسته دوم والیبال کشور چگونه است؟
مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد چراکه در این لیگ بازیکنانی بودند که از لیگ دسته اول کشور جا مانده بودند و در ترکیب تیم ها بودند و همین امر باعث شد که سطح این رقابت ها بالا رود، همچنین مسابقات نزدیک به هم و فشرده برگزار شد و باعث شد حساسیت دو چندان شود.
7)آیا در مرحله نهایی همچنان شاهد درخشش بازیکنان تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان خواهیم بود و این تیم در لیگ دسته اول می بینیم؟
ان شاءالله با وضعیتی که تیم دارد و تمریناتی که در فرصت خیلی کم یعنی یک هفته به مرحله نهایی مانده بتوانیم با همین بضاعت و با انجام بازی های خوب سهمیه لیگ دسته اول را کسب نمائیم و اگر به این مهم رسیدیم با قولی که از اسپانسر تیم گرفتیم در لیگ دسته اول شرکت خواهیم نمود، هرچند این تیم با بضاعت مالی روبرو است و ما زیاد نمی توانیم از یک اسپانسر به عنوان حامی مالی استفاده کنیم چراکه اسپانسرها توجیه اقتصادی برای حمایت از تیم های ورزشی ندارند و الان هم از بزرگواری حامی تیم است که ما را تنها نگذاشته است، از مسئولین شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان می خواهم تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان را مورد حمایت قرار دهند.
8)در صورت صعود به لیگ دسته اول باشگاه های کشور برنامه ریزی خاصی خواهید داشت؟
اگر این امر محقق شود برنامه ها را با همین پتانسیل و کادر ادامه می دهیم و احتمال دارد چند بازیکن به تیم اضافه کنیم تا لیگ دسته اول را به خوبی پشت سر بگذاریم.
9)صحبت پایانی؟
دوباره از مسئولین شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان می خواهم تیم آکادمی تخصصی والیبال اصفهان را مورد حمایت قرار دهند و با برگزاری جلسه یا جلساتی به یک جمع بندی مطلوبی برسند تا با اقتدار به لیگ دسته اول صعود کنیم و در پایان از رسانه ها و هیات والیبال استان تشکر می کنم که همچون مردم اصفهان این تیم را تنها نگذاشتند.
مهدی عطایی:مسئولین، آکادمی والیبال اصفهان را حمایت کنند
مهدی عطایی:مسئولین، آکادمی والیبال اصفهان را حمایت کنند
دسته بندی: ---

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر