» » شهردار اصفهان: ورزش، عامل پيوند ملت ها و دولت ها است

شهردار اصفهان: ورزش، عامل پيوند ملت ها و دولت ها است

0
1467
کد خبر: 457
به گزارش سایت موج ورزش، قدرت الله نوروزي شهردار اصفهان در مراسم تور جهانی جودو در اصفهان با بیان این مطلب افزود: حضور قهرمانان سرشناس جودو جهان در اصفهان باعث می شود اهالی جودو به خصوص جوانان و قهرمانان کشور از تجربیات آنها استفاده کرده، با روش هاي تمرینی روز دنیا آشنایی يافته و خود را برای حضور در عرصه هاي بين المللي آماده و مهیا کنند.
وی بيان کرد: فعاليتي که ورزشکاران انجام مي دهند زمینه ای برای برقراری تعامل بین ورزشکاران همه شهرها و توسعه ارتباطات بين المللي است.
شهردار اصفهان با تشکر از متولیان همایش تور جهانی جودو افزود: بدون شک ورزش ایران و اصفهان به جوانان و قهرماناني چشم دوخته است که همچون رشته های دیگر برای شهر و کشور افتخار مي آفرينند.
سرپرست تور جهانی جودو و عضو فدراسیون جهانی اين رشته نيز در مراسم آغاز تور جهانی جودو در اصفهان گفت: اصفهان در کنار حرفه‌ای بودن در امر ورزش، بسيار زیبا و دوست داشتنی است. این شهر استعدادهای زیادی دارد و امیدوارم این استعدادها کشف شوند تا برای ایران افتخارآفرینی کنند.
نیکولانس مسنر، افزود: در تور جهانی جودو به علاقمندان این رشته و به خصوص ورزشکاران سنین پایین هم توجه می شود و برای آن‌ها برنامه‌هایی مانند تمرین و یادگیری فنون این رشته توسط مقام آوران جهانی و بومی پيش بيني شده است.
وي افزود: شور جودو در ایران، مثبت و واقعاً حيرت آور است و من قبل از ورود به ایران چنين فضايي را پيش بيني نمي کردم.
سرپرست تور جهانی جودو ادامه داد: این ورزش بر خلاف برخي تصورات، ورزش صلح و مهربانی است و هدف ما گرد هم آوردن کشورهای مختلف در کنار هم و زیر پرچم جودو است تا محبوبیت اين ورزش را به کل جهان نشان دهیم.
گفتني است تور جهانی جودو به مدت دو روز با حضور سه قهرمان جودو المپیک (دو آقا و یک خانم) از کشورهای اسپانیا، فرانسه و هلند به همراه مربی و سرپرست و همچنین با حضور رییس فدراسیون جودو ایران، پيشکسوتان و قهرمانان اين رشته در اصفهان برگزار شد.
شهردار اصفهان: ورزش، عامل پيوند ملت ها و دولت ها است
شهردار اصفهان: ورزش، عامل پيوند ملت ها و دولت ها است
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر