» » مسعود فلاحی: نگذارید هایپر شاهین شهر مثل فوتسال کاشی نیلو شود

مسعود فلاحی: نگذارید هایپر شاهین شهر مثل فوتسال کاشی نیلو شود

0
1842
کد خبر: 653
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از روزنامه نسل فردا، هفته هجدهم و پایانی لیگ دسته اول فوتسال کشور هفته گذشته به پایان رسید که تیم هایپر شهر شاهین شهر با نتیجه 10 بر 2 از سد میزبان خود تیم الماس شهر قم گذشت و شهرداری رشت با نتیجه ۵ بر3 تیم نفت امیدیه را از پیشروی برداشت، هبلکس رضوی مشهد نیز با دوگل از سد نام آوران رسالت مازندران گذشت و پاس ناجا البرز با نتیجه 4 بر 5 مغلوب خالص سازان زنجان شد، به این ترتیب تیم‌های نفت امیدیه و هایپر شاهین شهر از گروه اول و سفیر گفتمان و شاهین کرمانشاه از گروه دوم به مرحله پلی‌آف صعود کردند.
در دور رفت مرحله پلی‌آف روز پنج‌شنبه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۵تیم هایپر در سالن تختی شاهین شهر میزبان تیم سفیر گفتمان تهران می باشد و دیدار برگشت روز پنجشنبه ۲۵ بهمن می باشد.
نماینده شاهین شهر در مرحله گروهی بازی های درخشانی را از آن خود به نمایش گذاشت تا به مرحله پلی آف رسید و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم مسعود فلاحی می باشد که خبرنگار ما با وی گفتگویی انجام داده که در ذیل می خوانیم:
1_آقای فلاحی یک بیوگرافی کامل از خودتان بگوئید؟
مسعود فلاحی با 29سال سن اهل اصفهان هستم، چون پدر و مادرم از شهرستان الیگودرز می باشند بنده اصالتا لرستانی هستم.
۲_چه عاملی باعث شد به سمت فوتسال بروید؟
زمانیکه رده جوانان بودم، فوتسال بازی می کردم، بین فوتبال و فوتسال دو دل بودم که پس از خدمت مقدس سربازی فقط رشته فوتسال را دنبال نمودم.
۳_در چه تیم هایی سابقه بازی دارید؟
در تیم های فولاد ماهان نوین، کیان، ایساتیس یزد، کاشی نیلو، گاز عراق و بالان صنعت شیراز بازی کرده ام و اکنون عضو تیم هایپر شاهین شهر می باشم.
۴_پیرامون لیگ دسته یک و حضور تیم هایپر شهر شاهین شهر در این رقابت ها توضیح دهید؟
تمرینات هایپر شهر شاهین شهر از شهریورماه 97 آغاز شد، خوشبختانه تمام نفرات از بهترین های اصفهان بودند و این را با نتایج نیز نشان دادند، به علاوه 2 بازیکن غیر بومی که از بهترین های تیم ما هستند. خدا را شکر نتایج ما فوق العاده بود و کسی فکر نمی کرد ما در نیم فصل دوم این طوری نتیجه کسب کنیم.
۵_بازی پلی آف با چه تیمی است و چه روزی، آن بازی را چگونه ارزیابی می کنید؟
روز پنج‌شنبه ۱۸ بهمن ماه میزبان تیم سفیر گفتمان تهران هستیم، بازی پلی آف شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم هفته آینده تیم ما بهترین عملکرد را داشته باشد تا با دست پر پای به بازی برگشت گذارد.
۶_چقدر به صعود هایپر شهر شاهین شهر اعتقاد دارید؟
من و چند نفر از بازیکنان طمع شیرین صعود به لیگ برتر را چشیده ایم و صدرصد به صعود فکر می کنیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که به این مهم برسیم.
۷_لیگ برتر فوتسال را چگونه دیدید؟ چه تیمی می تواند قهرمان شود؟
با داشتن پلی آف در لیگ برتر فوتسال فکر می کنم تیمی که حقش هست قهرمان خواهد شد و لیگ نیز با بودن پلی آف جذاب تر شده و فکر می کنم گیتی پسند قهرمان این فصل باشد.
۸_به عنوان فوتسالیست نظرت پیرامون جام ملتهای آسیا و حذف ایران مقابل ژاپن چیست؟
بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را کردند اما واقعا حیف شد که نتیجه را در نیمه نهایی به ژاپن واگذار کردیم، به هر حال باخت هم جزئی از ورزش می باشد و باید از این شکست ها درس گرفت.
۹_آرزوی ورزشی مسعود فلاحی؟
آرزوی هر ورزشکاری پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.
۱۰_بدترین خاطره ورزشی؟
بدترین خاطره ام بر می گردد به زمانیکه با کاشی نیلو در لیگ برتر بودم و متاسفانه با مصدومیت بد موقع مواجه شدم و نتوانستم برای این تیم بازی کنم.
۱۱_بهترین خاطره ورزشی؟
پیوستن به گاز عراق و لژیونر شدن بهترین خاطره ورزشی بنده محسوب می شود.
۱۲_چه صحبتی با حسن زاده مدیرعامل هایپر شهر شاهین شهر دارید؟
تشکر می کنم از آقای حسن زاده که در این وضعیت بحرانی اقتصادی در ورزش سرمایه گذاری کرده و امیدوارم تیمداری این باشگاه در فوتسال ادامه داشته باشد، همچنین از کادر فنی که در راس آن سعید رستمی است تشکر نمایم چراکه زحمات زیادی برای موفقیت تیم کشیده اند.
۱۳_صحبت پایانی؟
امیدوارم مسئولین شهرستان شاهین شهر و استان از تیم ما حمایت کنند تا تیم هایپر به لیگ برتر صعود نماید چراکه صعود این تیم به نفع فوتسال استان اصفهان می باشد، خواهش می کنم با حمایت خود مانع از این شوند که هایپر همچون کاشی نیلو از فوتسال کنار رود چراکه امید جوان های اصفهان این است که روزی بتوانند در بالاترین سطح فوتسال بازی کنند.
گفتگو: پژمان سلطانی
مسعود فلاحی: نگذارید هایپر شاهین شهر مثل فوتسال کاشی نیلو شود
مسعود فلاحی: نگذارید هایپر شاهین شهر مثل فوتسال کاشی نیلو شود
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر