» » ثبت باشگاه بیس بال استان اصفهان با نام "پاورپایپ"

ثبت باشگاه بیس بال استان اصفهان با نام "پاورپایپ"

0
2078
کد خبر: 667
به گزارش سایت موج ورزش، رضا احمدی از ثبت اولین موسسه فرهنگی ورزشی استان اصفهان با نام "پاورپایپ" که در رشته بیس بال فعالیت خواهد کرد خبر داد وی اعلام کرده در سال های آینده در رشته های دیگر نیز تیمداری خواهیم کرد او از ساخت زمین بیس بال در ورزشگاه انقلاب خبر میدهد و حرکت کمیته بیس بال استان را صعودی می داند .
در سال 97 اخبار زیادی از کمیته بیس بال به گوش میرسد و فعالیت های زیادی در مدت نه ماه گذشته صورت پذیرفته است. رضا احمدی مدیر بازرگانی گروه صنعتی پاورپایپ در خرداد ماه سال جاری جهت ریاست کمیته بیس بال استان اصفهان پیشنهاد شد و تا امروز اقدامات خوبی در این کمیته انجام شده است وی در گفت و گویی از اقداماتش سخن گفت . او حرکت کمیته بیس بال استان را صعودی دانسته و ثبت باشگاه پاورپایپ ، شرکت در چهار جانبه بوشهر ، برگزاری دو بازی تدارکاتی ، تامین لوازم و ساخت زمین بیس بال را از اقدامات شاخص این مدت اعلام نموده است .
متن کامل این گفت و گو را در ادامه می خوانید .
جناب احمدی چرا شما ؟ مگر شما بیسبال را میشناسید ؟
در سال ۹۰ بعد از فعالیت در سازمان مدیریت صنعتی به استخدام شرکت پاورپایپ درآمدم و همان سال بود که شرکت حامی مالی تیم بیسبال استان اصفهان بود و طبیعتاً در جریان این رشته و مسائل مختلف آن قرار گرفتم و تا سال ۹۵ این موضوع ادامه داشت و یکبار مقام سوم لیگ کشور را هم کسب کردیم . اما در سال ۹۶ اتفاقات عجیبی رخ داد و یک شبه همه چیز تغییر کرد که منجر به کناره گیری مجموعه پاورپایپ از بیسبال نیز شد . پس از آن در سال 97 بار دیگر پشنهاد تیم داری در بیس بال مطرح شد و جناب آقای عظیمی مدیر عامل محترم گروه صنعتی پاورپایپ گام نهادن در این راه را منوط به ثبت باشگاه کردند که با کمک های جناب آقای حمید غزنوی رئیس محترم هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان این مهم انجام شد .
از چه تاریخی ابلاغ شما صادر شد ؟؟
بصورت غیر رسمی فعالیت خود را از خرداد امسال شروع کردم اما درآبان ماه فکر میکنم بود که پس از سیر کامل مراحل اداری به پیشنهاد رئیس هیأت انجمن های ورزشی استان اصفهان و با نظر مساعد سرپرست انجمن بیسبال کشور ابلاغ بنده صادر شد که جا دارد از آقای غزنوی و کاردان هم تشکر کنم .
اولین اقدام شما چی بود ؟؟
اولین اقدام من قبل از صدور حکم بود که یک برنامه یکساله به هیأت و انجمن دادم و تصمیم گرفتم آن راجرا کنم . که اسم آن را برنامه دوساله گذاشتم .
کمی در مورد این برنامه برای مان توضیح بدهید ::
هدف اصلی شرکت در لیگ دسته دو و انشالله صعود از آن است و برای این هدف شش ماه سال ۹۷ و سال ۹۸ را برنامه ریزی کرده ایم. دو مسابقه تدارکاتی با تیم نادری بوشهر و شرکت درمسابقات چهارجانبه بوشهر از اقدامات همین برنامه بود که به لطف خدا و با تلاش همه محقق شد .
در این تدارکاتی ها چه گذشت ؟؟
پس از اینکه انجمن مجوز حضور تیم در لیگ دسته دو سال ۹۷ راصادر نکرد تمرینات تیم را متوقف نرکردیم و حدود چهار ماه منظم تمرین کردیم و قرار شد به بوشهر برویم تا با تیم های سالار و نادری دو بازی برگزار کنیم که در نهایت موفق به برگزاری دو بازی با تیم نادری شدیم . متاسفانه سال ۹۶ بچه ها مسابقات را با دو باخت سنگین از سمنان و تهران ترک کرده بودند که به نظر ما اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند اما به لطف خدا در بازی های تدارکاتی انجام شده بچه ها موفق شدند با نتایج خوبی که کسب نمودند اعتماد به نفس خوبی کسب کنند . بعد از آن هم صحبت های بسیار زیادی انجام شد بخصوص با آقای امامزاده ، بختیاری و صفائیان تا بالاخره دلشان به رحم آمد و ما را به مسابقات چهارجانبه بوشهر دعوت کردند . حرف ما این بود که تنها تیم آماده و حاضر کشور که در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرده است تیم اصفهان است و بیسبالیست های اصفهان مستحق دعوت به این مسابقات هستند که خداراشکر این عزیزان هم حرف ما را پذیرفتند و دعوت نامه صادر شد .
چه نتایجی حاصل شد ؟؟
قبل از رفتن به کادر فنی گفتم به دلیل حضور سه تیم قدرتمند نادری (تیم اول لیگ دسته یک کشور)، سالار (تیم اول لیگ دسته دو و صعود کرده به لیگ دسته یک ) و طیف (تیم دوم لیگ دسته یک کشور) سعی کنید حریف تمرینی نباشید و به میزبان احترام بگذارید و با بازی خوب خودتان به مسابقات کیفیت بدهید . در مرحله بعد هدف ما یک پیروزی از سه بازی بود و هدف بالاتر اینکه امروز از این سه تیم آماده تر در ایران نداریم و حضور در این چهار جانبه تجربه فوق العاده ایی برای تیم ما بود . من فقط از نتیجه بازی با طیف ناراحتم چون خیلی بد بازی کردیم و دلیل آن هم بی تجربگی ، عدم خود باوری و ضعف بدنی تیم ما بود . اما به نظرم تیم ما حقش چهارم بود و باید با تلاش و کوشش بیشتر خودش را به جایگاه های بالاتر برساند
میزبانی چطور بود ؟
سپاس ویژه از رئیس هیأت انجمن های ورزشی استان بوشهر جناب آقای سید روح الله علوی ، تشکر از جناب آقای امامزاده ، امیر بختیاری عزیز ، اصغر معصومی بزرگوار و تشکر از میزبانی عالی که داشتند ، تشکر میکنم از ساحل زیبای بوشهر که به ما آرامش هدیه داد و مردم خونگرم بوشهر .
در ادامه چه برنامه هایی دارید ::
به لطف خدا و کمک های هیأت انجمن های ورزشی استان اصفهان ، جناب آقای غزنوی مراحل ثبت موسسه فرهنگی ورزشی پاورپایپ به اتمام رسید و استان اصفهان اولین باشگاه رسمی بیسبال خود را راه اندازی کرد و انشالله تیم پاورپایپ با قدرت در لیگ دسته دو شرکت خواهد کرد .
باشگاه پاورپایپ فقط در بیسبال فعال خواهد بود ؟؟
در شروع بله اما در ادامه برای سنین ۱۰ تا ۱۷ سال حتما مسابقات بیسبال ۵ را راه اندازی میکنیم و احتمالا در بخش بانوان در سپک تاکرا و اسکواش هم تیم داری خواهیم کرد .
گفتید بیسبال ۵ ، این چه رشته ایی است ؟؟
این رشته به تازگی جهت توسعه بیسبال توسط فدراسیون جهانی بیسبال ایجاد شده و به اعتقاد من باید در سنین زیر ۱8 سال بصورت گسترده اجرا شود . این رشته به کلی مشکل لوازم که بزرگترین سد توسعه بیسبال در کشور ماست را ندارد . اما این روز ها دیده شده که بیسبالیست ها وارد این رشته شده اند که این خوب نیست و امیدوارم هرچه سریعتر جلوی این اتفاق گرفته شود ، به اعتقاد ما بیسبال ۵ باعث آشنا شدن مردم با بیسبال خواهد شد و بخاطر همین باید در سنین پائین برگزار شود . و علاقه مندان به بیسبال روی بیاورند . مثل بسکتبال سه نفره خیابانی یا همین گل کوچک محلات .
در اصفهان فقط یک تیم بیسبال داریم ؟؟
در حاضر بله اما به اعتقاد من افرادی مثل پژمان صدری ، پیام صدری ، یاسرصدیقی ، هومن عدیلی ، سعید صادق زاده ، نیما باقری نیا ، سعید موحدیان ، هادی قیصری ، سعید قیصری ، مهدی سنایی ، علی نصرالهی ، عادل زادافشار، احمد درایش ، علی گودرزی ، علی ظهیری ، سپهر مشرف جواد در اصفهان هستند که هیچ سمتی در تیم پاورپایپ ندارند اما توان راه اندازی تیم های دیگر را دارند و باید وارد گود شوند و برای توسعه بیسبال اصفهان آستین بالا بزنند که همینجا به سمت این عزیزان دست یاری دراز میکنم و از همه دوستان تقاضامیکنم وارد میدان شوند و تیم های خود را راه اندازی کنند .
درکجا تمرین میکنید ؟؟
در حال حاضر با همکاری هیأت فوتبال سه جلسه در هفته چمن ورزشگاه تختی در اختیار تیم است و هر چند هفته یک بار نیز درورزشگاه ۲۲ بهمن یک بازی تدارکاتی برگزار میکنیم که جداگانه اجاره میکنیم .اما اتفاق خوبی هم رخ داده و بالاخره کمسیون ماده 88 اداره کل تصویب کرده که زمین فوتبال ورزشگاه انقلاب به هیات انجمن های ورزشی تعلق گیرد و ما بتوانیم پس از آماده سازی در آن تمرین کنیم . که کارهای مقدماتی در حال اجراست و پس از اتمام انشالله به بهره برداری خواهد رسید .
هدف و آرزوی بزرگ شما چیست ؟
آرزو دارم در اصفهان روزی با حضور حداقل چهار تیم لیگ منظم داخلی "بیسبال" داشته باشیم همچنین لیگ داخلی "بیس بال 5" زیر 18 سال و دو تیم قدرتمند در لیگ دسته یک و دو کشور . دلم میخواهد این رشته در اصفهان درآمدزا شود .
صحبت پایانی ؟؟
اصفهان دارای دو دستگی است و درست است که به ظاهر کاری به کار هم ندارند اما متاسفانه تا حد توان به همدیگر لطمه میزنند همه باید دست از کینه و دشمنی با هم بردارند و علاقه مندان این رشته را هر بار به سمتی نکشند ، باید از بوشهر الگو بگیرند و هر کس در جایگاه خود تلاش کند . بیس بال میراث پدری هیچکس نیست همه می توانند در آن حضور داشته باشند و در استان اصفهان تلاش کنند .
ثبت باشگاه بیس بال استان اصفهان با نام "پاورپایپ"

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر