» » فرکی: قلعه نویی برای سپاهان زحمات زیادی کشیده است

فرکی: قلعه نویی برای سپاهان زحمات زیادی کشیده است

0
1549
کد خبر: 754
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از شکست دو بر یک مقابل فولاد مبارکه سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی با بیان این مطلب اظهار داشت: مقابل سپاهان بازی خوب و حساب‌شده‌ای انجام دادیم، این پیروزی را به هواداران و مجموعه فولاد مبارکه سپاهان به ویژه قلعه نویی تبریک عرض می نمایم.
وی تصریح کرد: از مهمان‌نوازی سپاهان هم تشکری ویژه می‌کنم که شرایط و امکانات خوبی فراهم کردند، در ادامه راه هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.
فرکی با بیان اینکه روز گذشته وعده یک بازی خوب را داده بودم بیان داشت: همه مشاهده کردند که پیکان بازی خوب، منطقی و حساب شده‌ای را ارائه کرد که حقمان شکست نبود، در نیمه اول چهار توپ روی دروازه ما آمد که دو توپ گل شد و یک بار هم به تیر دروازه برخورد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان پیرامون بازی عنوان کرد: در نیمه اول امیدوار بودم بازی با یک گل تمام شود اما اشتباه کردیم و یک خطا و ضربه ایستگاهی به حریف دادیم، روی گل دوم بحث و صبحت دارم هر چند کار من نیست و بخش داوری باید اظهار نظر کند اما احساس می‌کنم بازیکن حریف در آفساید بود که گل دوم کار را برای ما سخت کرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه نیمه اول ۲ بر صفر شکست خوردیم به بازیکنانم امید دادم که می توانیم به بازی برگردیم، چندین موقعیت خوب گلزنی داشتیم، ارسال های خطرناکی انجام دادیم و به جرأت می‌گویم شجاعانه حذف شدیم.
حسین فرکی پیرامون تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در این دیدار افزود:‌ سپاهان را هم هیچ وقت مقابل هیچ تیمی به این شکل ندیده بودم، عملکرد ما سپاهان را وادار به عقب نشینی کرده بود، در نیمه دوم به غیر از یک موقعیت خطری شیخ ویسی را تهدید نکرد، می‌توانستیم به گل دوم برسیم، اما دفاع سپاهان به همراه نیازمند اجازه گل دوم را ندادند. اگر این اتفاق رخ می داد شاید در وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی نتیجه فرق می‌کرد، قلعه نویی برای سپاهان زحمت زیادی کشیده است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پایان پیرامون آلودگی هوا بیان داشت: این دیدار یک بار عقب افتاده بود و اولویت با برگزاری مسابقات لیگ و بازی‌های حذفی است و توجهی به موضوع آلودگی هوا نمی‌شود، چون در این شرایط ممکن بود هر فردی آسیب ببیند.
فرکی: قلعه نویی برای سپاهان زحمات زیادی کشیده است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر