» » امیدوارم یک اردوی منسجم با دستاوردهای مهم برای بازیکنان ایران و اصفهان باشد

رئیس هیات تنیس‌روی‌میز استان اصفهان:

امیدوارم یک اردوی منسجم با دستاوردهای مهم برای بازیکنان ایران و اصفهان باشد

0
445
کد خبر: 1239
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، قرار است کمپ تمرینی بین‌المللی فدراسیون جهانی تنیس‌روی‌میز با شرکت بازیکنان منتخب رده‌های پایه استان اصفهان و تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قطر زیر نظر مدرس فدراسیون جهانی از تاریخ 9 لغایت 29 تیرماه 1402 به میزبانی نصف جهان در محل خانه تنیس روی میز برگزار ‌گردد، مهدی تکابی رئیس هیات تنیس‌روی‌میز استان اصفهان در خصوص این میزبانی مهم اظهار داشت: با اعتماد و اعتقادی که فدراسیون تنیس‌روی‌میز جمهوری اسلامی ایران به هیات استان دارد، میزبانی دو اردوی بین‌المللی را به اصفهان واگذار کرد، تقریبا از یک ماه پیش طی جلسات مستمری که بین همکاران هیات و فدراسیون تنیس‌روی‌میز به ویژه مدیر تیم‌های ملی و مدیر امور بین‌الملل انجام شد؛ خوشبختانه زمینه بسیار مناسبی فراهم شد تا ما شاهد یک رویداد بین‌المللی بسیار فاخر، در نصف‌جهان باشیم.
وی با اشاره به کیفیت این اردوی بین‌المللی گفت: در 9 روز نخست که ویژه فدراسیون جهانی و با حضور مدرس بین‌الملل می‌باشد، مربیان و بازیکنان ایرانی، آموزش‌های متنوع و به روز دنیا را کسب خواهند کرد.
مهدی تکابی با بیان اینکه فدراسیون تنیس‌روی‌میز جمهوری اسلامی ایران تعامل خوبی با فدراسیون تنیس‌روی‌میز کشور قطر دارد، افزود: طی مناسباتی که از قبل انجام شده، 10 بازیکن قطری در قالب تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به همراه 4 مربی به اصفهان خواهند آمد که در کنار این 14 نفر، رامین طغرلیان، علی رسائیان، صدرا درستکار، ارشیا بهرامی، مبین امیری، امیرعلی اسماعیلیان، محمدپارسا اتفاقی و مهدی صدیقیان به عنوان نفرات منتخب نوجوانان و جوانان استان اصفهان، در این اردو حضور خواهند داشت.
رئیس هیات تنیس‌روی‌میز استان اصفهان ادامه داد: بخش دیگری از بازیکنان که در این اردو به کسب تجربه خواهند پرداخت تا کیفیت اردو بالا رود منتخبین و برترین‌های رده‌های سنی هوپس هستند، امیرحسین آدمی‌نژاد، محمدمهدی زارعی، پرهام گلستانی، عرفان یزدان‌بخش، فراز شکیبا و مهدی سلامتی بازیکنانی هستند که به عنوان برترین‌های رده‌های سنی هوپس در این اردو شرکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: در بخش مربیان محسن شیشه‌گرها سرمربی تیم ملی هوپس ایران در این اردو انجام وظیفه می‌کند، یوسف شریفی، هادی صبحی به عنوان مربی و حشمت شریفی به عنوان سرپرست بازیکنان ایرانی در این اردو حضور دارند، در بخش مربیان اصفهان هم محمدرضا تائبی پور و محمد گودرزی و اصغر مزروعی به عنوان سرپرست عهده‌دار وظایف هستند.
مهدی تکابی پیرامون 11 روز باقی مانده اردو در اصفهان گفت: پس از پایان روز نهم اردوی مشترک ایران و قطر زیر نظر محسن شیشه‌گرها به عنوان سرمربی برگزار خواهد شد.
رئیس هیات تنیس‌روی‌میز استان اصفهان با بیان اینکه در این دو رویداد بین‌المللی تمرکز روی بازیکنان نوجوان و جوان است، افزود: امیدوارم یک اردوی منسجم و منظمی را با دستاوردهای مهم برای بازیکنان ایران و اصفهان شاهد باشیم و این عزیزان به همراه مربیان بهره کافی و لازم را از نظر فنی کسب نمایند.
وی در پایان اظهار داشت: جا دارد از همکاری و تعامل بسیار خوب میرالماسی مدیرتیم‌های ملی، سرکار خانم تبریزی‌فر مدیرامور مدیر امور بین‌الملل و دیگر مسئولین فدراسیون تنیس‌روی‌میز جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی نمایم و مجددا از اعتماد و اعتقاد ایشان به هیات تنیس‌روی‌میز استان اصفهان کمال سپاس را دارم.
گفتگو: پزمان سلطانی
امیدوارم یک اردوی منسجم با دستاوردهای مهم برای بازیکنان ایران و اصفهان باشد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر