» » بلیط تک سفره برای چیست؟ /چرا کسانیکه اصفهان کارت دارند باید 3900 تومان پول بدهند؟

منهای ورزش/ مسئولین مترو اصفهان پاسخگو باشند!

بلیط تک سفره برای چیست؟ /چرا کسانیکه اصفهان کارت دارند باید 3900 تومان پول بدهند؟

0
933
کد خبر: 1351
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، مدتی است در برخی از ایستگاه‌های مترو شهر اصفهان، دستگاه‌هایی به عنوان صدور بلیت تک سفره (QR) نصب شده است که تا اینجای کار برای رفاه میهمانان بدک نیست، اما مبلغ این بلیط برای یک نفر، مبلغ غیر متعارف۳۹۰۰ تومان تعیین شده که این قیمت نسبت به استفاده از اصفهان کارت نزدیک به 30 درصد، افزایش دارد.
متاسفانه اکثر کسانی‌که از اصفهان کارت استفاده می‌کنند، در بیشتر مواقع برای ورود به مترو، از طریق گیت با مورد کاهش اعتبار مواجه می‌شوند و نمی‌توانند داخل محوطه اصلی و سوار بر قطار شوند، زمانیکه می خواهند کارت خود را شارژ نمایند یا باجه افزایش اعتبار تعطیل است و یا دستگاهی وجود ندارد که شهروندان بتوانند اصفهان کارت خود را شارژ کنند و مجبور هستند برای استفاده از مترو، بلیت تک سفره که مبلغی بالغ بر 800 تومان است را تهیه کنند! سئوال ما از مسئولین مترو اصفهان این است که چرا افرادی برای شارژ کارت در ایستگاه‌ها نیستند و یا همچون شرکت واحد اتوبوسرانی؛ به جای نصب دستگاه صدور بلیت تک سفره (QR) از نصب دستگاه‌های شارژ اصفهان کارت در ایستگاه‌ها بهره نمی‌برنند؟ این موضوع برای شهروندان شائبه ایجاد کرده که شرکت مترو برای دریافت مبلغ بیشتر اقدام به نصب دستگاه صدور بلیت تک سفره (QR) کرده و از طرفی حتی در بیشتر مواقع پرسنل ایستگاه‌های مترو از شارژ اصفهان کارت سر باز می‌زنند که این زیاد شایسته مردم خوب اصفهان نیست!
روال معمول این است افرادی که اصفهان کارت ندارند باید اقدام به خرید بلیط تک سفره 3900 تومانی کنند نه اینکه افراد دارای اصفهان کارت ای مبلغ غیر متعارف را بپردازند.
متاسفانه شرکت مترو در برخی ایستگاه‌های مهم راهی برای شارژ کردن اصفهان کارت‌ها ندارد و یا نمی‌خواهد داشته باشد تا شهروندان مجبور شوند بلیط 3900 تومانی خریداری کنند.
امیدواریم هرچه زودتر قیمت‌های استفاده از مترو یکسان سازی شود تا شهروندان بدبینانه به مترو نگاه نکنند.
گفتنی است سال‌ 1402، بهای بلیت متروی شهر اصفهان در بسته‌های ۲۲ سفره برای هر سفر 2800 تومان (خرید از نرم‌افزار اصکیف یا دستگاه‌های فروش بلیت در ایستگاه‌ها) و با استفاده از اصفهان کارت برای هر سفر 3100 تومان و بلیت تک سفره (QR) مبلغ 3900 تومان تعیین شده است!!!
گزارش منهای ورزش: پژمان سلطانی
بلیط تک سفره برای چیست؟ /چرا کسانیکه اصفهان کارت دارند باید 3900 تومان پول بدهند؟
بلیط تک سفره برای چیست؟ /چرا کسانیکه اصفهان کارت دارند باید 3900 تومان پول بدهند؟

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر