» » رسول جزینی: حال ورزش استان اصفهان خوب نیست

رسول جزینی: حال ورزش استان اصفهان خوب نیست

0
1970
کد خبر: 172
قبل از آغاز این کنفرانس ورزشکاران باستانی گروه فتوت به سرپرستی کمال سلطانی به اجرای حرکات ورزش باستانی پرداختند.
رسول جزینی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان صحبت های خود را با گله مندی از مسئولین ورزش استان آغاز کرد و پیرامون کاربردی کردن فرهنگ پهلوانی در فرهنگ عامه در زورخانه اظهار داشت: بنده در برنامه‌های ورزشی زیادی شرکت می‌کنم و مسابقات زیادی را هم تماشا می‌کنم ولی وقتی وارد زورخانه می‌شوم و احترام گذاشتن افراد مشغول در این مکان را می‌بینم، به این نکته می‌رسم که انسان‌های اخلاق‌مداری در این مکان کار می‌کنند و باید ورزش حافظ ورزش زورخانه‌ای باشیم.
جزینی ادامه داد: ورزشکاران اصفهانی علاوه بر داشتن استعداد بالا، باهوش هم هستند و اصفهانی‌ها وارد هر عرصه‌ای می‌شوند، در آن عرصه زبانزد هستند.
وی بیان داشت: البته در همین شرایط خیلی از ورزشکاران بودند که در میادین بزرگ افتخارآفرینی کرده و می‌کنند که جای تشکر دارد. برای مثال با اینکه اصفهان مشکل کم‌آبی دارد خانم رازقیان در قایقرانی مدال کسب کرده و با اینکه در قایقرانی حرفی برای گفتن نداریم و امکانات این ورزش کم است، این ورزشکار موفق به کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا شده است. در ورزش سه‌گانه نیز بی‌رقیب هستیم و در مسابقات قشم هم در تمام رده‌ها جام و مدال‌های بسیاری کسب کردیم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از عدم توجه به ورزشکاران اصفهانی گفت: کجا دیده‌ایم برای ورزشکاری مثل رضا قاسمی و سایر ورزشکاران اقدام موثری انجام شود؟ اصفهان در ورزش قهرمانی حرف برای گفتن دارد اما متأسفانه از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.
جزینی با اشاره به پیش‌بینی بودجه 2 هزار و 750 میلیارد تومانی برای شهر اصفهان در سال 96 ادامه داد: شهرداری بودجه‌ای که واقعی و قابل تأمین شدن بود را به شورای شهر پیشنهاد داد. از بودجه مصوب، 2 هزار میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی و 500 میلیارد تومان به مترو اختصاص دارد و مابقی برای فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی تصویب شده است. بیش از 30 مرکز ورزشی با ظرفیت‌های مختلف در شهر اصفهان در حال ساخت است که سال آینده به بهره‌داری می‌رسند.
جزینی تصریح کرد: اگر امکانات و برنامه‌های شهرداری در ورزش را حذف کنیم، سفره ورزش اصفهان جمع می‌شود و شهرداری در ورزش نفوذ و تأثیر بسیار خوبی داشته است عملا اداره کل ورزش و جوانان در ورزش هیچ کاره می باشد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی در گذشته تنها در حد شعار بود، گفت: بودجه 80 میلیاردی به محرومیت‌زدایی اختصاص داده‌ایم که اگر این شیوه ادامه پیدا کند، در چند سال آینده می‌تواند در محرومیت‌زدایی موفق باشیم. این بودجه باید فقط برای محرومیت‌زدایی استفاه شود نه در جای دیگر.
جزینی ادامه داد: ورزش بانوان ما مغفول مانده است و چون بانوان نمی‌توانند در هر مکانی و با هر شرایطی ورزش کنند باید بستر مناسبی برای آنها فراهم شود، از شرایط ورزش بانوان رضایت نداریم و برای بهبود این شرایط باید هر سالنی برای مردان ساخته می‌شود برای بانوان هم ساخته شود.
وی خاطرنشان کرد: با افرادی برای شراکت صحبت کردیم تا در ورزش سرمایه‌گذاری کنند و آنها را توجیه می‌کنیم که ورزش با بساز و بفروشی و صنعت فرق می‌کند و در درجه اول یک عشق است، دست کسانی که در این راه بخواهند سرمایه‌گذاری کنند را می‌فشاریم.
جزینی ادامه داد: باید از قهرمانان ورزشی تقدیر شود و زشت است که قهرمان این کشور شرایط خوبی نداشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: حال ورزش استان اصفهان خوب نیست و مدیریت هم تنها امضا کردن نیست و اگر مدیری نمی‌تواند کاری کند باید کنار برود.
@mojvarzesh

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر