» » علیرضا منصوریان: ذوب آهن تیم بسیار شایسته و خطرناکی است

علیرضا منصوریان: ذوب آهن تیم بسیار شایسته و خطرناکی است

0
1483
کد خبر: 137
به گزارش موج ورزش، علیرضا منصوریان در نشست خبری بازی تیمش مقابل ذوب آهن حاضر نشد و از طریق تلفن پاسخگوی اصحاب رسانه بود وی در باره بازی اظهار داشت: عذرخواهی می کنم بابت اینکه پروازمان طوری بود که نتوانستیم در کنفرانس حاضر شویم. به بچه هایمان گفته ام یکی از سخت ترین بازی های سال مان فردا خواهد بود. مهدی رحمتی هم محروم خواهد بود و کارمان سخت می شود.
وی افزود: ذوب آهن کادر فنی و مدیریت خوبی دارد. آنها تیم بسیار شایسته و خطرناکی هستند تمام تلاشمان بر این است که مسیر خوب خودمان را ادامه دهیم. به بچه هایمان همه چیز را گفته ام. 12 ظهر دوشنبه دربی برای ما تمام شد. به بچه ها گفتم دربی را فراموش کنید. هیچ چیزی نداریم که بخواهیم به آن بپردازیم. بازی با ذوب آهن از اهمیت فوق العاده زیادی برای ما پیش از بازی با الاهلی برخوردار است.
سرمربی استقلال درباره غایبان تیمش مقابل ذوب آهن بیان داشت: وریا غفوری مصدوم است و مهدی رحمتی به همراه رابسون جانواریو محروم هستند بقیه نفرات شرایط خوبی دارند. انشاالله بتوانیم فردا روز خوبی را داشته باشیم و با دست پر از زمین خارج شویم.
منصوریان درباره محرومیت رحمتی در پایان خاطرنشان کرد: تمام صحبت هایم را در برنامه 90 انجام دادم. فکر می کنم حیف شد.ای کاش کمیته انضباطی به آن ورود نمی کرد. به فوتبال ایران بابت بازی دربی تبریک می گویم. استقلال و پرسپولیس در همه شهرها طرفدار دارند. همه دربی خوبی دیدند. ما منتظر رای آقای حسن زاده برای باشگاه نفت هستیم این قول را به خودم دادم که در هر کنفرانس مطبوعاتی این مساله را بگویم.
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر