» » صادق کاظمی:هدفم حضور در تیم ملی فوتبال است

صادق کاظمی:هدفم حضور در تیم ملی فوتبال است

0
1829
کد خبر: 405
به گزارش سایت موج ورزش، صادق کاظمی گلر تیم فوتبال سپهر نقش جهان با بیان این مطلب گفت: متولد1374 ساکن اصفهان و دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی(علوم ورزشی)هستم و از رده سنی نونهالان فکر میکنم سال 83 بود با مدرسه فوتبال پتولاله شروع کردم و همچنین نوجوانان پتولاله و ایران اسپرت ادامه دادم پس از آن در رده سنی جوانان به سپاهان نوین، سپاهان و صنعت سپاهان رفتم.
وی ادامه داد:متاسفانه در رده سنی امید قادر به همراهی سپاهان نبودم و به تست های ذوب آهن رفتم که از آنجا راهی شهرداری فولادشهر (اراد)شدم و بعد از آن به خدمت مقدس سربازی رفتم و مقطعی همراه با تیم نیروی زمینی بودم.
کاظمی در ادامه افزود: الگوی بنده بوفن است، در خصوص مشوقین من اگر اول بگویم خانواده در حق دوستان کوتاهی کردم، دوستان من مشوق سرسخت بنده بودند و هستند البته نمیشود زحمات خانواده ام را نادیده گرفت و دست تک تک شان را می بوسم.
صادق کاظمی در خصوص حضور در تیم سپهر نقش جهان گفت: تیم سپهر تیم خوب و یک دست با کادر فنی عالی با وجود سید صادق عبدالملکی و غیور و دیگر عوامل و بازیکنان یک دل و خون گرم می باشد واقعا دوستشان دارم و جا دارد تشکره ویژه ای از عبدالملکی و غیور کنم بخاطر زحماتشان که انشالله به یاری خداوند و تلاش خودم و کمک مسئولین به هدف هایم که مهمترینش لیگ برتر و تیم ملی است برسم.
کاظمی در خصوص لیگ دسته دوم عنوان کرد: لیگ دسته دوم فوتبال کشور با توجه به این که تیم ها تلاش برای صعود و بازیکن ها تلاش برای دیده شدن می کنند.
وی افزود: بنده به عنوان کوچکترین عضو جامعه ورزش استان از مسئولین خواستارم فوتبال اصفهان را به روزهای خوب خودش برگردانند، زمانی تیم سپاهان در هر رده ای از آن 3 الی 4 تیم داشت که هر کدام در لیگ خودشان قهرمان بودند و این گنجینه ای بزرگ برای ورزش اصفهان و کشور بود اما به مرور زمان از آن کاسته شد و بنظر من یکی از دلایل ضعف فوتبال اصفهان می تواند این موضوع باشد،خواسته دیگر بنده این است که شرایطی مهیا کنند که جوانان بتوانند دیده شوند شهر اصفهان بازیکن خوب زیاد دارد که بخاطر نداشتن تیم از ورزش جداشده اند.
کاظمی در پایان گفت: از خانواده ام ، مربیانی که کم و زیاد برای بنده تلاش کرده اند همچون حسین چرخابی، مراد نصیری، ساعی، عباس سروری، هاشم سلطانی، حسین صدقی، علی اسلامی، سید صادق عبدالملکی و غیور واقعا برای بنده زحمت کشیده اند تشکر می کنم.
صادق کاظمی:هدفم حضور در تیم ملی فوتبال است
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر