» » مبالغ کسر شده مربوط به سال‌های گذشته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

مبالغ کسر شده مربوط به سال‌های گذشته است

0
265
کد خبر: 1595
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در جمع خبرنگاران پیرامون دیدار رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران اظهار داشت:این دیدار باعث شد، انرژی مضاعفی به جامعه ورزش تزریق شود، چراکه ایشان دیدگاه‌های ویژه‌ای نسبت به ورزش دارند که مسیر موفقیت را برای جامعه ورزش ترسیم کرده است.
وی ادامه داد: یکی از خصیصه‌های خاص این جلسه اجرای ورزش باستانی توسط نوجوانان بود، بیشتر این ورزشکاران از اهالی استان اصفهان بودند که مایه غرور استان ما است، همچنین شعار اصلی این جلسه ورزش قوی، ایران قوی بود که نشان می‌دهد در جامعه امروزی ورزش نقش بسزایی ایفا می‌کند.
مبالغ کسر شده مربوط به سال‌های گذشته است
جواد محمدی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از افتخارآفرینان اصفهانی در هانگژو خاطر نشان کرد: اسفند سال گذشته مراسم تجلیل از قهرمانان را برگزار کردیم و این در شرایطی بود که پیش از آن به دلایل مختلف شاهد برگزاری این مراسم تجلیل نبودیم، در همان جلسه مطرح کردیم که یکی از اولویت‌های ما حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه نمایندگان اصفهان در هانگژو از لحاظ کمی جزو استان‌های برتر کشور بودند، گفت: مقام‌آوری بانوان اصفهانی نشان‌دهنده توانایی بانوان ایرانی برای درخشش در عرصه‌های بین‌المللی بود، در قسمت پاراآسیایی نیز سهم ورزشکاران اصفهان قابل توجه بود و به طورکلی در هر دو بخش آسیایی و پاراآسیایی اصفهان سهم ۱۲ درصدی داشت.
مبالغ کسر شده مربوط به سال‌های گذشته است
وی با بیان اینکه بر اساس آیین نامه، ورزشکاران تیمی ۵۰ درصد از هدایای ورزشکاران انفرادی را دریافت می‌کنند، گفت: در تخصیص هدایا برای هانگژو نیز ورزشکاران مدال‌آور در رشته‌های تیمی مطابق آیین نامه مورد تجلیل قرار گرفتند؛ ضمن اینکه در تخصیص هدایا بین ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی هیچ تفاوتی قائل نشدیم.
این مقام مسئول پیرامون پرونده‌های حقوقی اداره کل ورزش و جوانان گفت: طی یک هفته گذشته سه یا چهار پرونده حقوقی را پیگیری کردیم و احکامی که براساس آن‌ها اجراییه صادر شده مربوط به سال‌های گذشته است، مهم‌ترین پرونده ما درخصوص ورزشگاه نقش‌جهان در سال ۹۷ بود هرچند که تمام تلاش خود را برای مولدسازی به کار گرفتیم و پرونده بعدی ما به سال ۹۹ برمی‌گشت، یکی از پرونده‌ها مربوط به سال ۹۲ بود.
مبالغ کسر شده مربوط به سال‌های گذشته است
جواد محمدی در ادامه با اشاره به مزین کردن نام اماکن ورزشی به نام شهدا بیان داشت: یکی از افتخارات اساسی ما در ورزش استان ۱۲۰۰ شهید ورزشکار هستند، چراکه در کشور نزدیک به ۵ هزار ورزشکار شهید داریم و مایه افتخار است که تعداد قابل توجهی از آن‌ها اصفهانی هستند، تمام تلاش ما این است که شهدای ورزشکار خود را به جامعه جوان و نوجوان معرفی کنیم.
مبالغ کسر شده مربوط به سال‌های گذشته است
محمدی تصریح کرد: هدف ما این است که ورزشکاران ما با هویت مکانی که در آن تمرین می‌کنند آشنا شوند و تعداد قابل توجهی از اماکن ورزشی در استان اصفهان به نام شهدا مزین شده است، بسیار مهم است که نسل امروز بداند میراث دار چه کسانی است.
مدیر کل اداره ورزش‌وجوانان در خصوص استقبال هواداران از رشته‌های ورزشی مختلف بیان کرد: حضور و حمایت هواداران از سایر رشته‌های ورزشی اتفاق مبارکی است و آئین‌نامه‌ای مبنی بر کمک و تسهیل حضور هواداران در میدان‌های ورزشی تدوین شده است، تمامی باشگاه‌های حرفه‌ای ما در مسائل فرهنگی پیش قدم بوده‌اند و در این زمینه نیز همکاری لازم را داشته‌اند.
مبالغ کسر شده مربوط به سال‌های گذشته است
محمدی افزود: اولین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان در گلستان شهدا برگزار شد که مورد استقبال خوبی از سوی مردم قرار گرفت و ضمن اینکه مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور پیدا کردند، برای حماسه ۲۵ آبان نیز اقدامات متعددی انجام شد و برای اولین بار نیز شاهد برگزاری همایش خیران ورزش‌یار بودیم.
وی در پایان پیرامون تکمیل پروژه‌های ورزشی گفت: در استان اصفهان بیش از 260 پروژه ورزشی نیمه تمام بود که در مدت 20 ماهه اخیر این تعداد به کمتر از 200 پروژه رسیده است و تعداد قابل توجهی از آنها تکمیل شدند و برخی از آن‌ها نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین در بحث حقوقی نیز موفق شدیم پیروز بسیاری از پرونده‌های حقوقی باشیم‌.
مبالغ کسر شده مربوط به سال‌های گذشته است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر