» » امیر یزدانی: بازی با سپاهان بسیار برای ما مهم است

امیر یزدانی: بازی با سپاهان بسیار برای ما مهم است

0
2014
کد خبر: 406
به گزارش سایت موج ورزش، امیر یزدانی بازیکن تیم فوتبال سپهر نقش جهان با بیان این مطلب گفت: من متولد ۱۳۷۷ در اصفهان و هم اکنون دانشجوی رشته تربیت بدنی هستم که فوتبال حرفه ای را از سن ۱۰ سالگی در تیم ذوب آهن شروع کردم که بعد از مدتی متاسفانه دچار بیماری شدم و همین موضوع باعث شد به مدت ۲ سال از فوتبال دور باشم.
یزدانی در خصوص سوابق فوتبالی خود و اینکه چه بازیکنی الگوی او است افزود: بنده سابقه حضور در تیم های نوجوانان سپاهان اصفهان و بعد از آن گیتی پسند و صبای قم را در کارنامه خود دارم ضمن اینکه بیشتر به بازیکنان جنگنده علاقمند هستم بازیکنانی که قدرت پخش کردن توپ را دارند و الگوی خاصی ندارم.
وی در خصوص مشوقین خود بیان کرد: تمام خانواده من از جمله پدر و مادر و برادرم مهم ترین و اصلی ترین مشوق های من بوده و هستند و ناگفته نماند که افراد زیادی هستند که با امید و انگیزه دادن تشویق خودشان را نسبت به فوتبال بازی کردن من انجام میدهند و من از تمامی این عزیزان کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
یزدانی در ادامه در خصوص تیم سپهر نقش جهان گفت: سپهر نقش جهان در حال حاضر متاسفانه شرایط مساعدی را در جدول لیگ دسته دوم ندارد که دلیلش را هم میدانیم اما نباید فراموش کنیم اتفاقات فوتبال زیاد است که باعث شده فعلا این جایگاه تیم مان باشد اما معتقدم کمی با توجه بیشتر و اصولی کار کردن می‌توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.
امیر یزدانی: بازی با سپاهان بسیار برای ما مهم است
بازیکن تیم سپهر نقش جهان در پاسخ به این سوال که آیا فکر میکنی روزی درلیگ برتر و تیم ملی حضور پیدا کنی توضیح داد:بله صد در صد چرا که نه همه بازیکنان لیگ های پایین تر میتوانند روزی در لیگ برتر و تیم ملی بازی کنند اما بشرطی که توجه بیشتری به آنها شود چون همه از لحاظ تلاش کردن و کیفیت بی نظیر هستند ضمن اینکه به نظرم این یک خواسته کلیشه ای است که مسئولین بیشتر به بازیکنان اصفهانی بها دهند کسانی که تجربه و تیم های پایه شان قوی و رزومه خوبی دارند حتما میتوانند در لیگ برتر بازی کنند.
امیر یزدانی در پایان در خصوص دیدار دوستانه روز چهارشنبه مقابل سپاهان افزود: به نظر من بازی با سپاهان از هر جهت برای همه بچه ها تیم ما به نوعی مهم است چون بیشتر دیده میشوند و این مهم ترین هدف ما است ضمن اینکه من فکر میکنم بازی خوبی انجام دهیم همانطور که مقابل ذوب آهن بارها بازی کردیم و خوب بودیم و امیدوارم از این طریق نیز بازیکنان تیم مان بتوانند خودشان را به منصور ابراهیم زاده سرمربی سپاهان نشان دهند .
امیر یزدانی: بازی با سپاهان بسیار برای ما مهم است
امیر یزدانی: بازی با سپاهان بسیار برای ما مهم است
امیر یزدانی: بازی با سپاهان بسیار برای ما مهم است
امیر یزدانی: بازی با سپاهان بسیار برای ما مهم است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر