» گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان

گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان

0
1450
کد خبر: 644
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از روزنامه نسل فردا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشور پنجشنبه گذشته به شهرستان های کاشان و آران و بیدگل سفر کرد و از مجموعه های ورزشی این دو شهرستان بازدید به عمل آورد، سلطانی فر در کاشان به همراه محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان، محمد جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان وآران وبیدگل، اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل، علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان و مقدس زاده معاون استانداراصفهان از پیست دو و میدانی ورزشگاه 15هزارنفری بازدید کرد، در ادامه به سالن سه هزارنفری سر زد،این سالن نیمه تمام ورزشی 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پس از آن وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی شهید فکری بازدید کرد. در شهرستان آران و بیدگل مسعود سلطانی فر از مجموعه نیمه تمام ورزشی کریم شاهی ومجموعه ورزشی مرحوم خوروش بازدید به عمل آورد، گفتنی است خیرین ورزشیار دراحداث وتکمیل این پروژه ها سهم بسزایی داشتند. پس از آن وزیر ورزش و جوانان با آیت‌الله نمازی امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در کاشان دیدار و گفتگو کرد.
آیت‌الله نمازی در دیدار با مسعود سلطانی‌فر اظهار داشت: آینده ملت به قشر جوان که سرمایه کشور هستند گره خورده است و این‌ها در صورتی موفق خواهند بود که از دو نعمت امنیت و سلامت بهره‌مند باشند.
وی افزود: باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم و بیشتر به این قشر توجه و عنایت کنیم.
آیت‌الله نمازی با اشاره به بعضی برخوردهای زننده در فوتبال گفت: دستور بدهید کارگروهی از حوزه، دانشگاه و حقوقدانان تشکیل شود تا موارد جایز و غیرجایز در ورزش مشخص شود.
وی با اشاره به فقه ورزش در پایان افزود: اخلاق ورزشی که همان رشادت، جوانمردی در قهرمانان سنتی است و قانون ورزشی باید در ورزشگاه‌ها رعایت شود.
سال آینده برای سالن سه هزار نفری شهرستان کاشان ردیف بودجه خواهیم گذاشت.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سفر به استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: سالن سه هزار نفری کاشان (نیمه تمام) به دلیل کمبود منابع همچون برخی از پروژه های دیگر، تکمیل آن نزدیک به ده سال متوقف شده، امیدوارم با گشایشی که می شود سال آینده یک ردیف بودجه برای تکمیل این سالن اختصاص دهیم، تا بتوانیم پایان سال ۱۳۹۹ شاهد افتتاح آن باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به اسکلت سالن سه هزار نفری و نقشه ای که از آن مشاهده کردم این سالن بسیار زیبا خواهد بود و حق مردم و ورزشکاران کاشان است که این مجموعه هر چه زودتر افتتاح گردد.
سلطانی فر به تعداد پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در سطح کشور نزدیک به ۳۶۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که زمانیکه بنده آمدم (دو سال پیش) نزدیک به ۴۶۰۰ پروژه نیمه تمام داشتیم و در این مدت تعداد زیادی را پروژه ها به بهره برداری رسیده است.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به قیمت های سال قبل برای تکمیل پروژه ها نیاز به ده هزار میلیارد تومان داشتیم که اکنون با این افزایش قیمت ها برآوردمان بالای ۱۴ هزار میلیارد تومان می باشد.
وی افزود: امسال سال پر رویدادی را در ورزش بین المللی داشتیم که به لطف خدا در اکثر آنها نتایج خوبی گرفتیم، تیم ملی فوتبال ایران در سخت ترین گروه ممکن بهترین نتیجه تاریخ حضورش در جام جهانی را گرفت به طوری که مقام معظم رهبری هم از تلاش ملی پوشان تقدیر و تشکر کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا بهترین نتایج تاریخ را گرفتیم و برای اولین بار همزمان دو تیم بزرگ فوتبال ما به جمع ۸ تیم برتر آسیا رسیدند که یک تیم هم در فینال داشتیم.
سلطانی فر با اشاره به چهلمین فجر انقلاب خاطرنشان کرد: ایران در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان یعنی المپیک که برترین و زبردست‌ترین ورزشکاران جهان در آن حضور دارند 16 بار شرکت کرده است که 8 مرتبه آن برای قبل و 8 مرتبه آن برای بعد از انقلاب است.
وی افزود: ما حاصل این‌ها 20 مدال طلا،20 مدال نقره و 29 مدال برنز بوده است که از این 20 مدال طلا فقط 4 مدال طلا برای قبل از انقلاب بوده و 16 مدال طلای دیگر مربوط به بعد از انقلاب بوده است، یعنی بعد از انقلاب مدال طلای ما در المپیک 4 برابر رشد داشته است.
سلطانی‌فر گفت: در بحث ساخت و ساز در عرصه ورزش مدیران جمهوری اسلامی تقریباً 6 برابر بیشتر از رژیم گذشته کار کرده‌اند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اهمیت ورزش تاکید کرد: هیچ عرصه‌ای همچون ورزش با سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت جواب نمی‌گیرد. ما هیچ عرصه‌ای را نداریم که با یک پیروزی در فوتبال یا قهرمانی در کشتی یک ملت شاد و خوشحال شوند و این اتفاق فقط در میدان ورزش رخ می‌دهد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دستاوردهای برجام اظهار داشت: پنج سال پیش و قبل از برجام همه دنیا حامی آمریکا بود اما اکنون همه دنیا به جز چند کشور عربی حامی و پشتیبان ما هستند.
سلطانی فر با اشاره به تحریم‌های آمریکا گفت: سعی می‌کنیم با تمام تلاش از گردنه سخت تحریم‌ها که بسیار ظالمانه و ناعادلانه می باشد عبور کنیم.
وی با بیان اهمیت نقش حضور مردم در صحنه افزود: همچون 40 سال گذشته که همواره با حمایت و قدرت مردم این گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشتیم با توکل به خدا و همت و تلاش مضاعف این شرایط سخت را نیز پشت سر خواهیم گذاشت؛ فشارهایی می‌آید که ما به خواسته بیگانگان تن دهیم اما ما عبور خواهیم کرد و این مرحله نیز تمام خواهد شد.
وی در پایان صحبت های خود تصریح کرد: ورزش نیاز اساسی جامعه است و باید بیش از این ها برای جوانان کشورمان تلاش کنیم و فضای ورزشی ایجاد کنیم تا سلامت و نشاط جامعه تضمین شود.
وزیر ورزش در پایان سفر به استان اصفهان در دومین همایش تجلیل از قهرمانان و حامیان ورزش کاشان شرکت نمود، دراین همایش بیش از 200 ورزشکارملی و فراملی درسال گذشته از طرف موسسه حامیان ورزش تجلیل شد.
خبرنگار:پژمان سلطانی
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
گزارش اختصاصی از سفر وزیر ورزش وجوانان به استان اصفهان
دسته بندی: ---

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر