» » علیرضا امینازاده: رقابت های والیبال جوانان آسیا به تعویق افتاد

علیرضا امینازاده: رقابت های والیبال جوانان آسیا به تعویق افتاد

0
1463
کد خبر: 800
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تعویق یکساله المپیک 2020 و آمادگی ورزشکاران با بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط کنونی برای همه ورزشکاران المپیکی یکسان است و این نیست که بگوئیم شرایط ورزشکاران ایرانی با دیگر ورزشکاران متفاوت است، همه ورزشکاران المپیکی شرایط مساوی دارند که خود را برای 2020 آماده می کردند، اما به دلیل شیوع کرونا المپیک به تعویق افتاد و همه در تلاش هستند با برنامه ریزی در المپیک 2021 به موفقیت برسند.
وی پیرامون مسابقات والیبال جوانان آسیا در بخش پسران گفت: قرار بر این بود که این رقابت ها شهریورماه 1399 به میزبانی اصفهان برگزار شود، اما با توجه به اینکه همه مسابقات بین المللی به دلیل شیوع کرونا لغو شد، قطعا رقابت های والیبال جوانان آسیا به تعویق خواهد افتاد، همچنین قرار بود استان فارس میزبان مسابقات هندبال جوانان آسیا باشد که این رقابت ها هم لغو و به زمان دیگری موکول گردید.
علیرضا امینازاده در خصوص تعطیلی باشگاه های ورزشی در زمان بیماری کرونا بیان داشت: با توجه به دستور العمل ها و بخشنامه هایی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان صادر شده است، مدیران باشگاه های ورزشی برای جلوگیری از شیوع و قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا مجبور شدند زودتر از صنوف دیگر نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی خود اقدام نمایند و قطعا با توجه به پر خطر بودن حضور افراد در فضاهای ورزشی نسبت به صنوف دیگر با تاخیر، بازگشایی خواهند شد که جا دارد از سعه صدر باشگاه داران تشکر و قدردانی نمایم.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون عملکرد این اداره در حوزه ورزش گفت: حوزه ورزش شامل قهرمانی، روستایی، همگانی، بانوان، آموزش و پایگاه قهرمانی می باشد، در بخش ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان نزدیک به 6 سال به طور متوالی رتبه نخست کشور را کسب کرده، در سال 1397 علاوه بر حوزه قهرمانی در حوزه های روستایی، همگانی، بانوان و آموزش جایگاه نخست از استان اصفهان بود که این موفقیت ها به صورت مکتوب از طریق وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام شده و جایگاه اداره کل ورزش و جوانان را در کشور مشخص کرده است.
وی تصریح کرد: این موفقیت ها حاصل زحمات مربیان، ورزشکاران، مسئولین هیات های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و ... می باشد که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان داریم، در سال 1398 هم با توجه به آماری که در اختیار داریم موفقیت ها کمتر از سال 1397 نخواهد بود، سال گذشته در المپیادهای ورزشی کشور تنها با اختلاف یک مدال جایگاه دوم را پس از تهران کسب نمودیم و اگر توفیقی حاصل گردید و ویروس کرونا نابود شد در سومین دوره المپیاد ورزشی ایران جایگاه نخست را تصاحب خواهیم کرد.
علیرضا امینازاده در پایان افزود:ورزشکاران استان اصفهان در سال 98 در سطح بین المللی هم درخشش مطلوبی داشتند که می توان به ورزشکاران اسکیت اشاره نمود که در سطح جهانی افتخارآفرینی کردند.
خبرنگار: پژمان سلطانی
 علیرضا امینازاده: رقابت های والیبال جوانان آسیا به تعویق افتاد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر