» » رضا دهقان: امسال چیزی به نام آسیاویژن نداریم

رضا دهقان: امسال چیزی به نام آسیاویژن نداریم

0
2178
کد خبر: 490
به گزارش سایت موج ورزش به نقل از روزنامه نسل فردا،مسابقات فوتسال جام نقش جهان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مراحل حساس و جذاب خود رسیده است، به همین منظور پای صحبت های رضا دهقان سرپرست نایب رئیسی هیات فوتبال استان اصفهان و ریاست هیات فوتبال شهرستان اصفهان نشستیم که وی توضیحات کاملی پیرامون مسابقات فوتسال جام نقش جهان و مسابقات فوتسال جام ضیافت نور شهرستان اصفهان ارائه داد که در ذیل آمده است:
* مسابقات فوتسال جام نقش جهان با همکاری برخی از ارگان ها از جمله شهرداری در حال برگزاری است، چندین سال شهرداری زحمت کشید جام مولای عرشیان را در سالن های مختلف برگزار نمود، اما امسال با توافقی که با هیات فوتبال استان اصفهان انجام داد، این مسابقات در رده بزرگسالان در سالن 6 هزار نفری 25 آبان و رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی سالن ارغوان در حال برگزاری است.
*این متمرکز کردن فوتسال دریک جا در ماه مبارک رمضان هم حسن بود و هم عیب، حسن آن این است که ان شاالله برمی گردیم به سال های قبل که همه بازیکنان مطرح و تمام تماشاگران فوتسالی آمده اند دور هم جمع شده اند و یک رویداد خوب فوتسالی را از صفر تا صد دنبال می کنند که جنب و جوش خاصی در سالن برگزاری مسابقات حاکم است.
*برای عیب آن می گویند که مسابقات را از محلات به سالن های دوری برده اند که ایاب و ذهاب مشکل است، اما باید گفت امروزه کسانی که عاشق هر رشته یا حرفه ای هستند برای رسیدن به آن تلاش خواهند کرد و اتفاقا اینگونه شد و فوتسالی های عاشق در این رقابت ها شرکت کردند، ما دنبال عاشقان فوتبال و فوتسال بودیم که مربیان، داوران، تماشاگران، حامیان فوتسال و ... دور هم جمع شدند و رویداد مطلوبی را رقم زدند، برای سال نخست خیلی خوب بود، با توجه به اینکه مقاومت هایی که شد بیش از 50 تا 60 درصد به اهدافمان رسیدیم هرچند انتظارات بیشتری داشتیم.
*سیاست کلی هیات فوتبال استان اصفهان این است که مکانی اختصاص یابد به فوتبال و چه جایگاه بهتری همچون ورزشگاه بزرگ نقش جهان، در اولین قدم خیلی از نهادها، مردم و ... کمک کردند که ما هم با آنها همسو شدیم که مکانی همچون خانه فوتبال ایجاد کنیم و هرچه راجع به فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال می باشد در این مکان انجام و تصمیم گیری شود و اینکار در چند سال آینده جواب خواهد داد.
*مسابقات لیگ فوتسال استان اصفهان را در سال 97 به میزبانی سالن 25 آبان برگزار می کنیم و اگر تشخیص بر این شد که ظرفیت تیم ها بیشتر شد ما می توانیم رده های سنی پایین تر در یک سالن داخل شهر اصفهان که ایاب و ذهاب برای ورزشکاران بهتر است برگزار نمائیم.
*هیات فوتبال استان اصفهان شماره یک و شماره دو ندارد، کمیته هماهنگی مسابقات هیات فوتبال استان اصفهان که مثل سازمان لیگ است، اصلی ترین واحدها می باشد در مجموعه پیروزی قرار دارد و کلیه فعالیت های اداری، سطح بالا و کشوری در مجموعه ورزشی نقش جهان است.
*امسال بحث مسابقات آسیاویژن را نداریم، اما لیگ برتر، لیگ دسته اول، لیگ دسته دوم و زیرگروه را در همه رده های سنی از زیر 14 سال تا بزرگسالان خواهیم داشت.
*در سال 1397 برای زیر 13 سال ها به دو دلیل مسابقات نخواهیم داشت، اول اینکه مسابقات این رده سنی در فدراسیون نمی باشد و دلیل دوم اینکه این همه هیجان برای بچه های زیر 13 سال مجاز نمی باشد و مسابقاتی تحت عنوان جشنواره یا فستیوال خواهیم داشت و این فستیوال ها بصورت مناسبتی و در طول سال برگزار می شود.
*بنده در کنار سرپرستی نایب رئیسی هیات فوتبال استان، ریاست هیات فوتبال شهرستان اصفهان را برعهده دارم، در این 6 سال بخش شرق اصفهان را راه اندازی کردیم و اکنون شهرستان اصفهان 14 هیات فوتبال دارد.
*در حال حاضر و به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال شهرستان اصفهان به میزبانی 12 سالن تحت عنوان ضیافت نور برگزار می شود که قهرمان هر سالنی پس از ماه مبارک رمضان با هم رقابت می کنند تا قهرمان قهرمانان مشخص شدند، تیم های شهر اصفهان نیز در قالب جام نقش جهان در رقابتها شرکت کرده اند.
در ادامه رضا دهقان گذری به انتخاب نمازی و قلعه نویی برای تیم های اصفهانی ذوب آهن و سپاهان زد:
*ما همه اصفهانی ها با این دو تیم زندگی می کنیم به ویژه سپاهان، چون سپاهان مردمی تر است، مردم با سپاهان گریه می کنند، با سپاهان می خندند، البته ذوب آهن هم افتخار بزرگی است ولی تصمیماتی که در قسمت مدیریت باشگاه ها گرفته می شود امیدوارم یک مقداری کارشناسانه تر باشد و آن داستانی که برای سپاهان در سال گذشته رخ داد دیگر تکرار نشود.
*مردم اصفهان آب نداشتن شده بود واقعا دغدغه دوم آنها و دغدغه اول آنها عدم نتایج سپاهان در فصل گذشته بود که بسیار ناراحت بودند، این یک واقعیت است مردم اصفهان سپاهان و سپاهانی ها را دوست دارند، اما هدف این است که تعداد سپاهان ها بیشتر شود و تیم های اصفهانی بومی گرایی را در دستور کار قرار دهند.
*در مورد آمدن قلعه نویی به سپاهان باید بگویم که وی همیشه در تیم هایی که بوده حضورش تاثیر مثبتی داشته است و باید حضور امیر قلعه نویی را به فال نیک بگیریم.
گفتگو: پژمان سلطانی
رضا دهقان: امسال چیزی به نام آسیاویژن نداریم
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر